Hop til indhold

Recommended Posts

Reacher skrev, 1 time siden:

Nogen der kender til en smuk dansk findom domina?

Hvad er "smuk"..?

Højde/ansigt/etnicitet etc. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et klassisk smukt ansigt. Hun må gerne virke uopnåelig. Gerne kaukasisk/nordisk. 
Gerne samme type som Goddess Lucie.

hun kan virkeligt manipukere/mindfucke mig derud hvor jeg gør/sender hvad hun beder om. 
blev nødt til at bryde med hende, da hendes magt over mig til sidst var ret så skræmmende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, for 3 timer siden:

Nogen der kender til en smuk dansk findom domina?

Mener du femdom?

Hvor i landet søger du, og hvad har du gjort for selv at finde hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 31 minutter siden:

Mener du femdom?

Hvor i landet søger du, og hvad har du gjort for selv at finde hende?

Mener findom - eller financial domination. Det er en subniche inden for femdom, hvor dominaen bruger sin dominans til at få dig til at sende penge uden at få noget igen. Belønningen i sig selv er, at du får lov til at sende til hende - og at hun giver dig en smule opnæeksomhed, måske endda nedgør dig.

jeg har ledt på diverse købesex sites i DK, relevante subreddits på reddit, X og instagram. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, for 4 timer siden:

Nogen der kender til en smuk dansk findom domina?

Men er det en Domina du vil møde i virkeligheden eller kun online...??
De fleste vil være lykkelige hvis du sender dem penge, markedet er så vidt jeg snakker med et par dominaer, ikke opadgående. Men det siges joogså  om det meste af de små erhvervsdrivende og tøjbutikker osv osv...

Ellers tjek www.Anastasya.dk - hun er rigtig domina, giver også alm. sex fra det blideste til du er gul og blå i ugevis... (det er der jo også noget at drømme om.... - Hva' ku' hun finde på hvis jeg er en slem dreng......") Hendes grænser er vide og forståelse for dig stor - hvis du leder hende lidt... jeg bombede hende med ønsker på laaaange sms'er - men viste hende også at jeg altid overholdt vores aftaler og altid 2 timer - så er man jo "kerne-kunde" med goodwill.....

Se hendes anmeldelser, eller skriv en PM - jeg har besøgt hende en del gange må man sige...
Hun er nok i Danmark om 10-14 dage, hun ville være tilbage i midt januar eller deromkring.

Kh W

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, for 3 timer siden:

Et klassisk smukt ansigt. Hun må gerne virke uopnåelig. Gerne kaukasisk/nordisk. 
Gerne samme type som Goddess Lucie.

hun kan virkeligt manipukere/mindfucke mig derud hvor jeg gør/sender hvad hun beder om. 
blev nødt til at bryde med hende, da hendes magt over mig til sidst var ret så skræmmende. 

Tak for henvisningen Reacher, Goddess Lucie er da fuldkommen uimodståelig :wub:

Jeg tror at hun ville have samme magt over mig, men hvor finder man hende, er der et link udover hendes profil på X, og er hun nogensinde i Danmark?

På forhånd tak for dit svar på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, for 1 time siden:

Men er det en Domina du vil møde i virkeligheden eller kun online...??
De fleste vil være lykkelige hvis du sender dem penge, markedet er så vidt jeg snakker med et par dominaer, ikke opadgående. Men det siges joogså  om det meste af de små erhvervsdrivende og tøjbutikker osv osv...

Ellers tjek www.Anastasya.dk - hun er rigtig domina, giver også alm. sex fra det blideste til du er gul og blå i ugevis... (det er der jo også noget at drømme om.... - Hva' ku' hun finde på hvis jeg er en slem dreng......") Hendes grænser er vide og forståelse for dig stor - hvis du leder hende lidt... jeg bombede hende med ønsker på laaaange sms'er - men viste hende også at jeg altid overholdt vores aftaler og altid 2 timer - så er man jo "kerne-kunde" med goodwill.....

Se hendes anmeldelser, eller skriv en PM - jeg har besøgt hende en del gange må man sige...
Hun er nok i Danmark om 10-14 dage, hun ville være tilbage i midt januar eller deromkring.

Kh W

Tak for tippet. Jeg tror ikke lige at hun er det bedste match til mig. Søger nok en der er mere vanilla i sit udtryk :)

men tak anyways!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, 1 time siden:

Tak for henvisningen Reacher, Goddess Lucie er da fuldkommen uimodståelig :wub:

Jeg tror at hun ville have samme magt over mig, men hvor finder man hende, er der et link udover hendes profil på X, og er hun nogensinde i Danmark?

På forhånd tak for dit svar på det :)

Hun mødes ikke med subs afaik. Hun er aktiv online via sin egen discord server onlyfans og loyalfans.

Hun er så fantastisk smuk, intelligent og pokkers dominerende…. Så hun kan blive et dyrt bekendtskab :P

hvad gør man ikke for at få peædikatet “good boy” :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, for 5 timer siden:

Mener findom - eller financial domination. Det er en subniche inden for femdom, hvor dominaen bruger sin dominans til at få dig til at sende penge uden at få noget igen. Belønningen i sig selv er, at du får lov til at sende til hende - og at hun giver dig en smule opnæeksomhed, måske endda nedgør dig.

jeg har ledt på diverse købesex sites i DK, relevante subreddits på reddit, X og instagram. 

Okay. Den term kendte jeg ikke lige.

Men tænker nok det er muligt at finde en, der er med op ideen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharky skrev, for 6 timer siden:

Princesserne kan godt give dig hvad du søger. 

*Prinsesserne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, den 9.1.2024 at 01:29:

Hun mødes ikke med subs afaik. Hun er aktiv online via sin egen discord server onlyfans og loyalfans.

Hun er så fantastisk smuk, intelligent og pokkers dominerende…. Så hun kan blive et dyrt bekendtskab :P

Tak men hvad betyder afaik?

Men personlig er jeg nu kun til møder irl og ikke online-sessioner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 7 timer siden:

Tak men hvad betyder afaik?

Men personlig er jeg nu kun til møder irl og ikke online-sessioner

As far as I know 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reacher skrev, den 8.1.2024 at 19:00:

Nogen der kender til en smuk dansk findom domina?

kender og kender er måske så meget sagt, men jeg så denne frække annonce, med en smuk pige på 25

(hvis ellers billedet passer, men det gør det nok ikke, jeg har søgt på billedet og der kommer en undertøjs model frem, men derfor kan det jo selvfølgelig godt være hende alligevel)

hun har åbenbart allerede trods hendes unge alder, haft paypigs i flere år, så du er sikkert også velkommen, hvis du altså har råd.

Fortæl gerne om dine sessions, hvis du falder for hende, det ville jeg glæde mig til at høre om.

 

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 49 minutter siden:

kender og kender er måske så meget sagt, men jeg så denne frække annonce, med en smuk pige på 25

(hvis ellers billedet passer, men det gør det nok ikke, jeg har søgt på billedet og der kommer en undertøjs model frem, men derfor kan det jo selvfølgelig godt være hende alligevel)

hun har åbenbart allerede trods hendes unge alder, haft paypigs i flere år, så du er sikkert også velkommen, hvis du altså har råd.

Fortæl gerne om dine sessions, hvis du falder for hende, det ville jeg glæde mig til at høre om.

 

Tænker der er en god chance for det er en dude der står bag profilen.

 

Hvis nogen ønsker at blive økonomisk domineret og blive ignoreret, så skriv gerne en DM så er jeg klar til at modtage dine skillinger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, den 25.1.2024 at 15:33:

kender og kender er måske så meget sagt, men jeg så denne frække annonce, med en smuk pige på 25

(hvis ellers billedet passer, men det gør det nok ikke, jeg har søgt på billedet og der kommer en undertøjs model frem, men derfor kan det jo selvfølgelig godt være hende alligevel)

hun har åbenbart allerede trods hendes unge alder, haft paypigs i flere år, så du er sikkert også velkommen, hvis du altså har råd.

Fortæl gerne om dine sessions, hvis du falder for hende, det ville jeg glæde mig til at høre om.

 

Tak :) 

jeg har set hendes annonce. Selvom hun annoncen trigger mig, så jeg tager lige en puster fra findom (eller rettere prøver på det).
 

Relapsede ret hårdt med Goddess Lucie og nåede at sende små 9.000 kr i løbet af en online wallet drain session, der varede under en time. 
 

Selvom det var en fantastisk følelse at underkaste sig i det omfang, kan jeg i retrospekt jo godt se, at det ikke er helt sundt (hverken for psyke eller kontoudtog) at blive bragt helt derud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Reacher

Det du beskriver er en ægte BDSM - spænding !!

En spændning jeg kan genkende fra mig selv. Jeg har nok været omkring de 8 da jeg første gang drømte om stærke og smukke indianer- piger der bandt mig op af en totempæl… 

Senere med de første kærester blev der blandet lidt fetish-tøj med og lidt master fra min side og lidt den anden vej. Da jeg var i slut-30’erne tog jeg endeligt mod til mig og besøgte en “ægte” Domina. Siden er der gået 30 år og utallige besøg. Når jeg lige som dig er i løbende dialog med en Domina bliver der skabt en afhængighed og hjernen kører på dopamin om hvad man skal bede om - og kommer til at opleve næste gang. Når dagen så er kommet har jeg stået uden for med hårdt bankende hjerte og kolde og svedige hænder.

Og der gør jeg stadig !!! - fordi jeg beder dem om at tage kontrollen fra mig !

Jeg skriver ofte med Anita, og når dagen kommer bliver jeg lukket ind i omklædningen og tager en hætte over hovedet. Jeg bliver ført ind eller min Domina ridder mig ind siddende på min ryg - og spænder mig op. Derefter bringer hun mig helt fra snøvsen og de næste timer er SÅ intense. (Og billigere end dine sessioner - for de penge kan du få 2-3-4 super real sessioner).

Så tager jeg hjem - som regel lykkelig - skriver en evaluering og nogle søde ord.

En ny drøm former sig og en ny session bliver booket. Og sådan kører møllen.

De drømme mine dominaer har opfyldt har været helt fantastiske - sagt ærligt. Og meget meget bedre end alm. Sex med en pige. Jeg har altid ønsket at sex skulle vare i timevis men det er altså svært at præstere i timevis. Jeg har aldrig ønsket kokain og andre “fest”-midler fordi det så er helt andre problemer man sidder i.

Men et stort tillykke herfra, jeg syntes du skal forme en ide i dit hoved og tage mod til dig og prøve en “ægte” Domina. Om det skal være silke-blødt eller jern-hårdt kan de fleste erfarne være med. Jeg syntes det største problem er at man gerne vil være i dialog og når man snakker med pigerne kan man se der er SÅ mange der bomber dem ned med vilde planer - som de aldrig tør gennemføre eller har råd til. De sidder simpelthen derhjemme og rykker sig i dyret og ved godt de spiller en dominas tid !

Det er derfor der ofte er lidt langt mellem de piger der reelt skriver tilbage. Lige nu er jeg på to, Anita der altid skriver tilbage og Anastasya der svarer i een sætning men læser hvad man skriver og faktisk gerne vil gøre det man beder om. Prøv at læse om den juleaften hun gav mig i 2022, den var sku’ fantastisk !

Så kast dig ud i eventyret - det er den fedeste  verden hvor sex kan strækkes over mange timer - dage hvis man har lyst og råd.

Jeg har kun prøvet en brøkdel af hvad de dygtige piger kan - men jeg har prøvet det jeg har lyst til, og det er en rejse uden endestation som een skrev herinde. Udviklingen fortsætter….hjernen arbejder..

Personligt vil jeg helst samarbejde med een Domina der kender mig. Andre tager jorden rundt og kan berette om de mest fantastisk piger, der hver er specielt gode til noget de selv går op i. Dem jeg har besøgt har alle været vidt forskellige i ydelse/intensitet.

Skriv gerne en PB til mig eller andre der kan berette om skønne piger du måske vil prøve.

Personligt tror jeg Sophia Larau er smuk i den klasse du søger. Hun er også meget berejst og dygtig. Jeg var desværre dobbelt hendes alder og derfor kunne jeg mærke jeg ikke var i den klasse som hun selv ville ha’ sex med - fair nok…

Anastasya jeg anbefalede er samme alder som Sophia og mindre kritisk og skøn at snakke med når man kommer tæt på efter et par sessioner så hun har tillid til dig. De fleste piger åbner sig ikke første gang, og andre meget langsomt da søde returnende kunder skal plejes men er svære at blive kloge på. Troskab er sjældent !

Held og lykke i junglen - din rejse er kun lige begyndt !!

kh W

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Min tid er kostbar, så er du dygtig til at tilbede, og forkæle din Gudinde? Det var ikke et spørgsmål,  husk det er op til mig at vurdere. Kan slet ikke vente til at mærke dig desperat og hungrende efter min opmærksomhed, som en lille sød hund. 

Redigeret af UnprocurableGodess

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...