Hop til indhold

Rørbæk /Hobro

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/292391

bare lad være advarer jer… 

mødte op til aftalt tid, ikke hende på billederne og da vi snakkede service gik hun totalt amok og tog sine bryster frem og råbte på engelsk at nu havde jeg set hende og det kostede 500 kr 

og ellers lig dig ned og jeg sutter dig for 800 kr sagde pænt nej tak til begge dele da hun havde fedtet hår og bare ikke var tiltalende på nogen måde og ville gå igen da hun rykkede min rakke i stykker og truede med og vase og kastede med ting… hun er syg virkelig syg.!! 

Skrevet
theman41 skrev, for 9 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/292391

bare lad være advarer jer… 

mødte op til aftalt tid, ikke hende på billederne og da vi snakkede service gik hun totalt amok og tog sine bryster frem og råbte på engelsk at nu havde jeg set hende og det kostede 500 kr 

og ellers lig dig ned og jeg sutter dig for 800 kr sagde pænt nej tak til begge dele da hun havde fedtet hår og bare ikke var tiltalende på nogen måde og ville gå igen da hun rykkede min rakke i stykker og truede med og vase og kastede med ting… hun er syg virkelig syg.!! 

Jeg har fulgt interesseret med i besøgene på Nørregade og for den sags skyld også det andet bodel ( der er ingen PT) og jeg har aldrig læst noget positivt fra besøg på den adresse, sommetider er der annoncer for 3 piger på samme sted- sikkert forskellige billeder af den samme pige

Men tak for din beretning

Skrevet

Hej. Og tak. Det var ikke det indtryk jeg har fået af hende. Har ikke mødt hende. Men har skrevet en del med hende i dag. Om en mulighed for at få hende besøgt. Virker vældig sød. Måske lidt presset?

Skrevet
  • Author
Linden skrev, 1 time siden:

Hej. Og tak. Det var ikke det indtryk jeg har fået af hende. Har ikke mødt hende. Men har skrevet en del med hende i dag. Om en mulighed for at få hende besøgt. Virker vældig sød. Måske lidt presset?

Puha pas på dig selv siger det bare har oplevet meget men det slår alt og lige får og slå fast er helt alm normal fyr og har respekt og pli for andre mennesker.. 

har aldrig nogensinde prøvet noget som dette puha

• 6 months later...
Skrevet
Linden skrev, den 8.1.2024 at 19:08:

Hejsa.

Jeg har kørt et par ærinder for pigen, det er ikke hende på billedet, måske lidt pænere i virkeligheden , der kommer nye billeder på i morgen siger hun, på onsdag rykker hun til Horsens, hun virker okay, men kan godt fare lidt op- og nej jeg har ikke haft sex med hende, kun kørt nogle ture for hende.

go aften og knus

Skrevet

Hej med jer

Pigen har 2 annoncer 292391, og denne: 404083, på sidste nævnte er der nu lagt billeder ind på, og de er ikke falske, 

Jeg glæder mig til og læse en anmeldelse om hende, jeg har ikke haft sex med hende, hun er ikke rigtig min type,

go fornøjelse

https://annoncelight.dk/showad/404083

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.