peterbrusebad 370 Skrevet 8. Januar hej med jer . hvis nogle vælger at besøge denne person og det viser sig hun er ægte, så være venlig og giv besked evt i denne tråd. https://annoncelight.dk/showad/393527 Jeg har en dårlig feeling og er ikke interreseret i personen skal have mit nummer hvis det er et scam. Så uanset hvor slesk det virker at få "kammeraterne i skudlinjen" før sig selv, så er det til folk som evt skriver til de "risikable" piger fra et andet nummer som ikke kan bide dem selv i røven Håber jeg har slået det op rigtigt. Valgt efterlysning, og dette går vel under kategorien da jeg efterlyser en person som kan fortælle om denne person. Hvis jeg er helt galt på den så beklager jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 370 Skrevet 8. Januar (edited) Tilgængelig 24/7 (dårligt tegn) Dansk pige, så billige priser (dårligt tegn) Sex uden kondom dansk pige (dårligt tegn) Var en profil med en dansk pige sidste uge som tilbød alt det samme og viste sig at være et kæmpe scam, profilen blev sjovt nok slettet igaar og idag denne oprettet (dårligt tegn). Man må FISTE hende og anal, sex uden kondom for 700. Ja okay. Er 99 procent sikker på scam men da jeg ikke har været der tænkte jeg det var imod reglerne at skrive det i mit trådstarter opslag. Håber jeg tager fejl dog da hun er pisse lækker Redigeret 8. Januar af peterbrusebad glemte at skrive et par ting :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gamle hest Skrevet 8. Januar Der er 99,99% sandsynlighed for scam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asp.73 23 Skrevet 8. Januar Den er falsk. Samme opbygning og tekst som var ved denne her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Teach 70 Skrevet 8. Januar Nogle af billederne ligger ubeskåret i denne reddit tråd: https://www.reddit.com/r/hot_chavs/comments/189d8rs/hot_chav_dolly/ Teach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 8. Januar I den øverste tekst er hun i Kolding og i brødteksten er hun i Middelfart, så 100% fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg