Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er dejlig, positiv, smilende og givende <3

https://annoncelight.dk/showad/255008

Har givet mig selv en dejlig gave og besøgt Coco. Jeg havde kigget godt på billederne inden jeg tog afsted og de er på alle måder retvisende :) I min verden er hun perfekt, der er en fin harmoni i kroppen, er ikke ny mere (det er vi andre heller ikke) - men asiatiske kvinder bærer alderen flot! Og det gør Coco også :wub: Jeg er ikke sikker på den angivne alder holder, pyt, sådan er det vist med næsten alle annoncer. 

I en verden hvor mange gutter foretrækker yngre kvinder med store bryster og billeder der ofte ikke holder i virkeligheden, falder Coco udenfor den målgruppe. Men til gengæld har hun så megen udstråling, energi, lyst og vilje til at give gæsten en super god oplevelse, som man sjældent møder.  Der bør komme mange til hendes dør! Jeg havde en dejlig time, og kommer igen - snart ;) 

Servicemeddelelse: Ifølge Coco tager hun tilbage til Thailand på et tidspunkt i februar, og hun kommer ikke retur, siger hun. 

Det var min oplevelse, og jeg mødte ind positiv og med glæde over at møde hende. Hvis du møder ind med samme indstilling er der gode chancer for at du også får en WOW oplevelse :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser bestemt spændende ud!

Hvordan er massagen - er det godt eller er det mest for sex-delen man bør besøge hende :)

I hvilket område af Esbjerg finder man hende og er det diskret?
 

/degnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massagen blev der måske brugt 10-15 minutter på ud af timen :) 

Hun vidste godt hvad hun skulle gøre ift massagen, men det er ikke derfor jeg tager derned igen. Hvis det var væsentligt så ville jeg gå i helt anden retning - vi kender jo vore steder :)

Placering, stedet er i en af gaderne der ender i den store rundkørsel. Jeg tager derned når det er mørkt - så tror jeg jo at jeg ikke kan ses :D

God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt fantastisk,virklig den bedste jeg har besøgt, håber hun runder Aalborg inden hun smutter...ærgeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...