Hop til indhold

Recommended Posts

I slutningen af November var jeg på den Dominikanske Republik. Jeg har tidligere rejst i Thailand og været i Bangkok/Pattaya/Chiang Mai omkring 6-7 gange, men tænkte at jeg nu ville prøve noget lidt andet, og rejse mod vest i stedet. Jeg har altid drømt om at rejse til Colombia og har også kontakt til et par piger i landet som jeg har mødt på diverse cam-sider, og efterfølgende fået privat kontakt til/shows osv, men jeg har aldrig været helt tryg ved at rejse alene dertil.

Til gengæld kunne jeg - med en god omgang research - konstatere at prostitution er lovligt i Den Dominikanske Republik, og at stedet har områder der til dels kan minde lidt om det fjerne østen jeg så ofte har oplevet. Kvinderne er noget anderledes. Det er store numser, store bryster, hairextensions og fyldige læber. Sproget er anderledes, og så er man på en ø midt i Caribien.

Well... Da forarbejdet var gjort fandt jeg frem til et par muligheder:

1) Sosua - Landets svar på Pattaya. Det er turistet, stort, massere af damer, men efter at have oprettet bruger og efterspurgt gode råd på flere andre monger-forums, kunne jeg forstå at man skal holde øje med sine ting i lommerne, samt at damerne skal have tingene skåret ret meget ud. Man kan søge efter Sosua på YouTube og så finder du rigeligt af vlogs og gode råd til hvordan man skal begå sig. Jeg valgte at holde mig fra byen, men umiddelbart kunne jeg forstå at hvis man skal dertil, skal man sigte efter en af følgende hoteller: "The Valeria" "Sosua Inn" eller "The Ahnvee Resort". Sidstnævnte kommer jeg tilbage til. En af de store hotspots i daytime skulle vidst være Restaurant Bailee, men nok om det.

2) Ahnvee Restort - Resort med pool, mange værelser, vild fest, stripklub osv. Formålet er et resort hvor man kommer ind, og at en del freelance kvinder kommer på stedet hvor man så kan invitere dem med på værelset.

3) Blackbeard Resort - Placeret i et lukket område ca. 15 minutter fra Puerto Plata centrum er dette også et Resort på samme måde som Ahnvee, men mere roligt og nede på jorden. Faste damer der arbejder der i to forskellige hold (dayshirt og nightshift), hvor man kan invitere dem med på værelset. Efter at have googlet, læst, set YouTube, valgte jeg at gå med Blackbeard.

Ankomst:

Fly fra København til Frankfurt, og direkte til Puerto Plata med Condor Airlines. Relativt nemt, men en rejsetid der er ligesom at rejse til Thailand sammenlagt. Jeg valgte at tage til Frankfurt, få min baggage, for så at checke ind igen. Det gik relativt smertefrit. Jeg havde 5 timer i Frankfurt, så hvis i gør ligesom jeg, så kan jeg anbefale at købe billet på Business fra København til Frankfurt med Lufthansa. Det koster lidt ekstra, men hvis du gemmer dit Boarding kort kan du komme ind i deres lounges når du har checket ind igen, hvor der er gratis mad, drikke, øl, sove-faciliteter og endda baderum hvis det skulle blive nødvendigt. De har en panorama-lounge hvor man har perfekt udsyn til flyene. Jeg havde aftalt med Blackbeard at blive hentet i lufthavnen i Puerto Plata (POP). Forbi paskontrollen hvor de spørger indtil det sædvanlige. Taxamanden stod klar med et skilt med mit navn på, og 30 minutter senere var jeg ankommet.

Blackbeard kører tingene lidt anderledes, hvor man betaler for hele sit ophold ved ankomst. Man kan ikke betale online, eller ved check-ud. Til gengæld kan du køre en regning i baren, da dette ikke er et all-inclusive resort.

Opholdet:

Værelserne er simple, rene, og selvom inventaret er en anelse out-of-date, så er sengene fine, aircondition virker og sengetøjet er rent. Der kan være lidt mangel på rent vand når det er typisk "rush-hour", men jeg oplevede ikke problemer med det. Du kan se en rundvisning af hotellet her:

Ved ankomst gik jeg direkte i baren, og fik her en indsigt i hvordan opholdet ville være. Der gik omkring 6-7 damer rundt, og et par enkelte gutter var tilstede. Jeg satte mig i restauranten og fik mig noget at spise, og maden er faktisk helt fin, men ikke noget gastronomisk vidunder. Jeg betalte ved at få alt sat på værelset, og man kan selvfølgelig gøre som jeg, men i såfald anbefaler jeg at være gavmild med drikkepenge samtidig, da det ikke er medregnet i den regning der kommer ud i sidste ende. Baren holder øje med din daglige regning, og ved optælling hver aften, giver de regningen videre til kontoret, som så holder styr på dit overordnede regnskab hvis du skulle gå rundt i flere dage. Bemærkelsesværdigt er det her at baren lukker klokken ca. 22:00 hver aften hvor alle damerne også tager hjem, og mærkeligt nok - som en der har været i Pattaya mange gange - så var det helt fint? Man kom i seng i ordenlig tid, når det var mørkt, og man sørger automatisk for at have været igennem de damer man ønsker inden sengetid. 

Jeg kunne gå i nok så mange detaljer med hvor mange og hvilke damer jeg var med. De fleste af mine oplevelser var gode, og jeg var sammen med alt fra de unge 20årige, til de milf-looking mid 40årige. En kort oversigt over stedet, priser:

Antal damer: Mellem 15-20
Pris for "short time: 3000 Pesos (350,- DKK)
Tips?: Nej

Det er yderst rimelige priser, men husk egne kondomer. Nogle damer er mere "professionelle end andre", men der er noget helt særligt over at tage en latina, i doggy. En kæmpe røv, hendes hænder holdt i et fast greb bag ryggen, mens hun skriger "Si, Si Papi"

Området hvor resortet ligger er et aflukket ferie område. Der er ikke så mange turister, men flest pensionerede amerikanske turister. Men.. Who cares - jeg er der ikke for at se på andre turister. Jeg er der pga. damerne, og dem var der rigeligt af.

Det er muligt at hive damer med hjem fra byen, men for at komme til byen skal man ca. 15-20 minutter i taxa, og i byen må det anbefales at man er opmærksom som solo-rejsende. Det er ikke som sådan farligt, men brug almindelig sund fornuft. Det er også muligt at få damerne fra Blackbeard med ud på restaurant, men dette skal aftales i god tid.

Konklusion:

Der er en kanon god og behagelig stemning på stedet. Prisen for damerne er fast, og selvom pigerne kan have tendens til at bede om drikkepenge efter en afsluttet session, så er mama-san ret streng hvad det angår. Hvis damerne ikke opfører sig ordenligt, eller hvis de stjæler, så er de væk derfra, og det skaber sikkerhed for både pigerne og gæsterne. Prisen på 3000 pesos er derfor fast, og det forventes ikke at man giver drikkepenge, selvom pigerne selvfølgelig prøver at få lidt ekstra lommegodter fra gæster de ved kommer for første gang.

Der er også en Jacuzzi på stedet hvor du og damerne kan gå i sammen. Jeg endte en aften her med to andre gæster fra hotellet, med 5 damer. Det var en vild oplevelse med shots, øl. Vi endte med alle tre at sidde på kanten af den Jacuzzi mens vi fik suttet pik på række. Det var fucking frækt. Det koster 1000 pesos at få en dame med der.

Så til sidst et par opklarende spørgsmål:

Ville jeg rejse dertil igen?
Tjo, hvis jeg alligevel var i nærheden, eller skulle arbejde mod vest, så kunne jeg sagtens, men hvis jeg var alene og skulle rejse afsted, så ville jeg vælge Thailand i stedet.

Rate dit ophold:

7/10. Alt der havde med mongering at gøre var en god oplevelse. Det var behageligt, rart, meget afslappende at være der, men jeg manglede flere aktiviteter til daglig end det jeg følte der var mulighed for. Man kan arrangere mange dagture, men der er ikke ligeså mange "around the corner" muligheder som der er i f.eks Pattaya.

Rate damerne:
Der er lidt for enhver smag, men de virkelig lækre kunne der være lidt i mellem. Jeg vil sætte udvalget på en 7/10.
Rate hotellet:
8/10. Sødt personale, god mad, og fornuftige priser. Selvom maden ikke var vanvittig god, så var den mere end godkendt.. Og så er det jo ikke maden man kommer for. Fine værelser, gode forhold.

Planlægger du at rejse dertil?
Besøg http://www.blackbeardsadultresort.com/hotel.html - Husk du måske skal åbne linket i inkognito (CTRL + Shift + N i Google Chrome). Der kan du læse mere om værelser og sådan. Blackbeard er ikke på expedia, booking, hotels osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, og fedt at du har lavet en så fin og udførlig beskrivelse og anmeldelse. Lækkert.

Nu forstår jeg bedre hvorfor en af mine gamle kollegaer har været på ferie på den Dominikanske Republik flere gange :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 8 timer siden:

 der er noget helt særligt over at tage en latina, i doggy. En kæmpe røv, hendes hænder holdt i et fast greb bag ryggen, mens hun skriger "Si, Si Papi"

Der fik du mig lige omgående til at tænke tilbage på det vidunderlige semester på universitetet, hvor jeg datede en ung dame fra et mellemamerikansk land. Har siden da haft en stor svaghed for dirty talk på spansk - det kan simpelthen lyde så frækt og temperamentsfuldt på samme tid - går lige i pikken :wub:

Og tak for en fin og detaljeret anmeldelse, det var en fornøjelse at læse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget flot anmeldelse må man sige. Kudos.

Har en del spørgsmål, men skal gøre det kort. Hvordan ligger det med pigernes menu? Er der en eller anden form for liste og heraf priser, eller aftales de individuelt med den enkelte GP ? Og hvor langt går pigerne ? Tænker trekanter, dominans, rimming og anal eller andet man skulle ønske sig ? Tænker at med en fast pris på 3000 så er der ikke meget mersalg, eller hvad ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...