Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Rødder 

Jeg skal til Kolding i morgen - og trænger til at blive masseret, for min ryg har drillet længe. ER der nogen steder, der er værd at besøge i Kolding? God massage prioriteres, men det gør ikke noget, at kvinden er sød, og hvis der kan faldet et godt HJ/BJ af, gør det ikke noget.

Hvis det ikke kan blive i Kolding, kan det også godt lade sig gøre med Fredericia eller Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 3 timer siden:

Hej Rødder 

Jeg skal til Kolding i morgen - og trænger til at blive masseret, for min ryg har drillet længe. ER der nogen steder, der er værd at besøge i Kolding? God massage prioriteres, men det gør ikke noget, at kvinden er sød, og hvis der kan faldet et godt HJ/BJ af, gør det ikke noget.

Hvis det ikke kan blive i Kolding, kan det også godt lade sig gøre med Fredericia eller Vejle 

Jeg har ikke selv prøvet hende, men har læst herinde at hun er dygtig til massage. Dog ingen "happy ending" som jeg husker det. https://annoncelight.dk/showad/351607 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...