Hop til indhold

Lena Norsk skønhed i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Lena i Vejle lige før nytår. Jeg har haft overvejet at besøge hende i et års tid. Men har holdt igen pga af de blandede skriverier om hende. Ingen tvivl om at man skal være i humør til hende. Udfra det der var skrevet, tænkte jeg at det var jeg den dag. Aftalen kom hurtig på plads og lidt spændt var jeg.

Det er hende på billederne. Hun er en snakkemaskine fra det øjeblik man træder en af døren. Men en pause under sexen og så starter hun igen. Hun fortæller selv hun har ADHD. 
Sexen starter roligt med et blowjob og så går det op i fart derfra. Hun kaster sig nærmest om på ryggen og vil have slikket fisse. Derefter er det sex. Hun styrer showet det meste af tiden. Med nogle få undtagelser. Ingen tvivl om hun også vil have noget ud af det. Hun formår også at komme et par gange. Første gang da jeg slikker hende. 

Lena er efter min mening en fantastik oplevelse. Et energibundt og en af de mere specielle oplevelser. Det bliver bestemt til et besøg igen når mit humør og stemning er til det.

Lige nu er hun ikke på. Men hun er regelmæssigt i DK.

https://annoncelight.dk/showad/337989

Redigeret af Singelguy
Slå fejl

Skrevet

Jeg mødte hende i Aalborg, og der var hun betydeligt mere buttet end nogen af de billeder hun har i annoncen. Har bestemt et eller andet ADHD-agtigt, for hun fløj rundt, og jeg måtte hverken røre hendes bryster (følsomme) eller slikke hende, også pga. følsomhed. Det var ærligt talt en træls oplevelse, og jeg overvejer ikke at besøge hende, hvis hun skulle besøge det nordjyske igen....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.