Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog chancen og besøgte Organ tidligere på ugen da jeg ikke kunne finde nogen anmeldelser. Der var hurtig respons på min besked og jeg bestilte en time.

Adressen er ny for mig og helt anonym. Det er en sidegade til Vesterbrogade. Jeg kan ikke vurdere om det er pigen på billedet. Men tæt på. Pigen er nok omkring de 30, men med en lækker krop som en i begyndelsen af 20’erne. Meget fast. Brysterne er naturlige og en fast b skål. En fantastisk krop efter min mening. Der sluttede det positive. Pigen var meget stille og jeg skulle tage initiativ til hvad der skulle foregå. Det var tydeligt at det ikke var massage der var hendes speciale. Så vi startede med sex, hvor hun også var utrolig stille. Tror hun kunne lide det på sin stille måde.  Først fik jeg indtrykket af at det gjorde ondt da jeg var for langt inde i hende pga hendes klynken. Da jeg var på vej til at ikke gå så dybt holdt hun mig fast, så jeg kunne blive ved og hun kom også på hendes meget stille måde. Da den første halve time var gået efter i min betragtning meget kedelig sex spurgte jeg efter massage. Det var en halvhjertet forestilling. Så jeg stoppede det og var ude af døren efter 50 min.

Organ var sød, men alt for stille. Kedelig sex og man kunne ikke kalde det massage. Det foregik mest med en hånd. Det bliver ikke til et genbesøg. Men pigen er lækker. Så hvis det er det man efter. Så bestil højest en halv time.

https://annoncelight.dk/showad/389047

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft kig på hende i længere tid

Var det almindelig massage eller hendes b2b massagen der var kedelig og hvordan var hendes blowjob uden

Men positivt at pigen er lækker og svarer til fotos 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det foregår i en seng. Der blev trykket lidt her og der med begge hænder. Til sidst sad hun ved siden af og trykkede med en hånd. Ingen b2b. BJ var ok. Dog ikke i lang tid. Hvis det er god sex eller massage man er efter, vil jeg fraråde at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singelguy skrev, for 4 timer siden:

Det foregår i en seng. Der blev trykket lidt her og der med begge hænder. Til sidst sad hun ved siden af og trykkede med en hånd. Ingen b2b. BJ var ok. Dog ikke i lang tid. Hvis det er god sex eller massage man er efter, vil jeg fraråde at besøge hende.

Jeg har også været der og er meget enig med Singelguy. Jeg var derb blot til massage og HJ. Der var noget trist over Organ, følte jeg. Selvom jeg gjorde meget ud af, at opføre mig venligt og ordentligt.

Det bliver ikke en gentagelse her fra. 
 

ift. udseende så mangler jeg (nok lidt generelt ved thai piger..) en lidt mere fast og fyldig bagdel :D er der tilfældigvis nogle anbefalinger til thai piger i Vejle, hvor I mener man finde det..? 
og sorry måske afsporer jeg tråden, men det var nu med udgangpunkt i anmeldelsen af Organ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DarkStorm skrev, for 3 timer siden:

ift. udseende så mangler jeg (nok lidt generelt ved thai piger..) en lidt mere fast og fyldig bagdel :D er der tilfældigvis nogle anbefalinger til thai piger i Vejle, hvor I mener man finde det..? 
og sorry måske afsporer jeg tråden, men det var nu med udgangpunkt i anmeldelsen af Organ :)

Nu da du har afsporer tråden ;-) Den jeg kan komme i tanke om er Beer. Hun er ret positivt anmeldt. Ved ikke om hun er i Vejle nu. Men er det ofte. Hun er for fyldig for mig og det tænder jeg ikke på. Tænker andre kan komme op med forslag.

Men jeg havde en ret vild sex oplevelse med hende den ene gang jeg besøgte hende. Jeg var sidste kunde dagen før hun fløj hjem, hvor hun skulle lave et stop i Finland for at løbe en halvmaraton. Om det er rigtigt ved jeg ikke.

Jeg havde bestilt en time som blev til to timer. Der var ingen massage involveret, så jeg ved ikke hvordan hun er til det. Men første runde havde fået tændt hende så meget at der skulle være en runde to. Da runde to startede stoppede hun og sprang ud af sengen for at hente en pæn stor dildo. Den skulle så bruges der hvor jeg ikke var. Så en lidt anderledes oplevelse. Jeg synes hun har en dejlig glad personlighed. Men kropsligt fungere hun ikke for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...