Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388141
 

Hvad skal man lave i sådan et koldt vejr ?

jo jeg fandt til fredericia for igen at møde Lucky. Må sige hun gav mig varmen. Hun er bare så smuk. Blev modtaget, som man forventer, når man har været der før. Efter at have betalt smuttede jeg i bad. Da jeg kom tilbage var hun klar. Lidt massage at starte på. En god ide så jeg kunne stresse lidt af. 
Derefter et dejligt blow uden.  En 69’er. Uha jeg elsker at slikke. Når man så kan se på pigen at hun nyder det. Så er alt godt. 
På med dutten og så sex. Kunne ik holde så længe. 
Dejlige små støn fra hende. Det ophidser mig bare mere. 
Alt i alt en god oplevelse. 
gentagelse - helt sikkert 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo Boyz 

Nøj hvor var jeg LUCKY igår - Havde lidt at fejre (HURRA) så efter arbejde bestilte jeg en time med denne fantastisk tøs, som for hvergang jeg besøger hende bliver mere og mere 

smuk og dejlig. Vores kemi trods alderforeskæl på sådan ca. 25 år er nok det bedste jeg har oplevet med en thaipige. Vi hygger - Vi sexer og nyder hinanden JA jeg er helt 

KLAR en LUCKY fan. Hun siger at efter min "alder" knaller som en på hendes egen alder (Er hun ikke sød...smiler stadig) hvis jeg kunne ville jeg beholde hende for mig selv og ikke dele 

hende med jer andre. Så bliv i bare væk --- ha, ha, ha -

Gentagelse : JA jeg er sikker på jeg lige om snart er LUCKY igen.   

Anbefaling : Bliv alle i slemme mænd langt langt væk HUN ER KUN MIN ...!!!

God Torsdag

69Lover      

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer hun ikke at hedde Lotus og være hos Chaya massage i Aalborg? Ellers må det vist være en tvilling...

Hun plejede ikke selv at lægge op til kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Lucky til et hurtigt besøg uden massage. Pæn pige, med store silikone bryster med flotte brystvorter. Vi gik direkte til blow og 69, og så hende op og ride, før jeg lagde hende på kanten med benene i vejret, mens jeg stod på gulvet. Derefter en doggy før jeg kom ud over hendes bryster.

Det er var ok besøg, dog uden at jeg var helt oppe og ringe, kys fik jeg også kun et jeg stjal mig til, og det elsker jeg ellers.

Men hun ville gerne gøre det hele så godt, men alligevel var det kun et ok besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...