Hop til indhold

Kender I Milla?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa gutter

Nogen der har været forbi Milla i Maribo?

Har overvejet hende flere gange men er lidt i tvivl.

• 3 months later...
Skrevet

@Hvolle75

Din tvivl er god nok.

Hun er ikke seriøs efter hvad jeg kan forstå på hende.

Prøvede at tage kontakt til hende, havde nogle spørgsmål vedrørende hendes tilkøb i det at der ikke var så meget information.

Hun svarede meget provokerende tilbage, i stil med "du kan jo bare læse annoncen" kort tid efter ringede hun op og virkede ikke spor drevet af det hun udsætter sig for at lave, vi lavede en aftale og jeg tog så afsted, på vej derhen fandt jeg så ud af hun havde blokeret mig. 

Overall er jeg dybt forbavset over hvad formålet er og hvordan man kan havde en så dårlig attitude. Trods hendes attitude behandlede jeg hende med respekt, prøvede ikke på nogen måde at træde hende over tæerne.

Skrevet
  • Author
[email protected] skrev, den 24.4.2024 at 11:59:

@Hvolle75

Din tvivl er god nok.

Hun er ikke seriøs efter hvad jeg kan forstå på hende.

Prøvede at tage kontakt til hende, havde nogle spørgsmål vedrørende hendes tilkøb i det at der ikke var så meget information.

Hun svarede meget provokerende tilbage, i stil med "du kan jo bare læse annoncen" kort tid efter ringede hun op og virkede ikke spor drevet af det hun udsætter sig for at lave, vi lavede en aftale og jeg tog så afsted, på vej derhen fandt jeg så ud af hun havde blokeret mig. 

Overall er jeg dybt forbavset over hvad formålet er og hvordan man kan havde en så dårlig attitude. Trods hendes attitude behandlede jeg hende med respekt, prøvede ikke på nogen måde at træde hende over tæerne.

Det er godt nok trist, så du fik aldrig adressen og mødte hende?

Skrevet
Hvolle75 skrev, den 29.4.2024 at 06:03:

Det er godt nok trist, så du fik aldrig adressen og mødte hende?

Nope, vi lavede aftale om at hun ville give adressen lidt inden vi skulle mødes, men så kunne jeg se hun ikke modtog mine beskeder og da jeg ringede hende op var hendes nummer ikke tilgængeligt. Prøvede endda hendes mail, men hun vil ikke engang udtale hvad årsagen var. 

Kan se hun har skiftet navn til Camilla nu. 

Skrevet

Jeg må sige, at jeg ofte undrer mig over at pigerne annoncerer og så kan man ikke få kontakt med dem. Man skulle tro de lavede grin med os mænd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.