Hop til indhold

Nicole i Hvidovre

Featured Replies

Skrevet

Not verified should always be the first blinking light 

Skrevet
  • Author

@snakeiz @DaniSuper Jeg meldte fra da jeg har haft nogle smerter de sidste par dage så jeg må finde mig en anden tid når jeg har fået det bedre.

Sorry guys

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft besøg af Nicole hjemme hos mig. Hendes billeder er 100% af hende. Men IRL endnu mere smuk og sexet. Hun er til den mere blide form. Det var i hvert fald mit indtryk. Blow uden var ekstremt lækkert, stille, pirrende og frækt. Jeg stod op og hende på sengekanten siddende. Jeg kunne røre hendes bryster samtidig. Sexen var så ophidsende. Først missionær, så cowgirl. Hun er pænt stram. Bedste anbefaling herfra

Skrevet
  • Author

@DMI Fedt fedt det sku da nice at høre hvordan var kommunikationen?

Skrevet

Hun er nem at kommunikere med. Hurtigt svar etc. Men hendes engelsk er dårligt. Så det var med translate, da vi mødtes. Men det forstyrrede forbavsende lidt under mødet. Jeg har mødt hende 3 gange i alt nu. Hun er simpelthen for fræk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.