Hop til indhold

Recommended Posts


Ved et rent tilfælde, på et af de faste Thai spisesteder, som har skiftet ejer/bestyrer for nyligt, bliver jeg mødt at denne lille skønhed.

Vælger at tage chancen, selvom jeg normalt har tvivlsomme oplevelser med piger der er på gennemtræk i byen.

Vælger en halv time med det hele.

Ligger på ryggen og hun hopper hurtigt op på briksen. Hun får spredt mine ben, så hun kan komme til, med en dejlig følsom håndmassage omkring kugler og skaft bagfra. Pludselig mærker jeg en pirrende tunge omkring og i anus, mens hun samtidig fortsætter massagen, yderst stimulerende. Hun tager også kuglerne i munden, én ad gangen.

Det varer ca. 5 minutter, derefter må jeg vende mig rundt, så jeg kan lade hende give mig et dybt blowjob. Holder hendes hoved, mens jeg glider helt i bund i hende. Må undervejs tørre lidt savl af hendes ansigt, og tårer i øjnene. Får hende vendt omkring, så vi kan slappe lidt af i en 69’er, dejligt at slikke en fin og smuk velsmagende fisse.

Så er det tid til en våd B2B med fokus på pussy slide, det er fantastisk at mærke kalorius blive masseret af hendes fine skamlæber, er millimeter fra at glide ind, men holder fokus og behersker mig.

Derefter bliver hun “kastet” om på ryggen, og kondomet bliver monteret. Desværre bruger hun lidt glidecreme inden jeg trænger ind, tænker det er fordi hun er rimelig lille og stram, lidt ærgerligt, for det giver en anden følelse. Men pyt med det, der bliver banket godt og dybt igennem, og hun tager bare imod og imod. Leger med hendes klitoris imens, og efter hendes små klynkelyde og krampetrækninger at dømme, får hun en orgasme. 
Trækker mig ud, får flået kondomet af, sætter mig op til hendes ansigt, lader hende lege med tunge og mund, indtil jeg er ved at eksplodere… sprøjter ladningen udover hendes bryster, hals og mund. 

Hjælper behørigt med at gøre hende ren, lidt gentleman er man vel :biggrin:

Efter seancen bliver håndklædet på briksen behørigt rystet, børstet lidt af og vendt rundt, ligeså med det på puden. Man går åbenbart ind for økologi og unødigt vask her, det var ellers det omvendte koncept førhen.

Pigen: 9/10

Akten: 8/10

Stedet 6/10 (pga. manglende håndklæde skift)

 

https://annoncelight.dk/showad/391903

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@MotionMan Tak for en fin anmeldelse og beskrivelse. Det lyder som en god oplevelse. Må da næsten forbi næste gang jeg kører over Fyns land.

Meldte hun noget om hvor længe hun er her?

Indgik der kys i seancen? Og var afslutning på kroppen ekstra? Har hun et smukt ansigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener jeg kyssede hende lidt, men det fortaber sig lidt :D

Spurgte ikke om hvor længe hun er, men typisk er det nogle måneder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 3 timer siden:

Mener jeg kyssede hende lidt, men det fortaber sig lidt :D

Spurgte ikke om hvor længe hun er, men typisk er det nogle måneder. 

Mange tak for super anmeldelse. Hvor hun bor cirka? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende, og det var da noget af det ringeste jeg længe har oplevet, mindre en 2 min massage på ryg og røv, vend rundt... så gik hun i gang med sagerne,, hun sutter faktisk ret dårligt, men det lykkedes da pigen at få den op og stå, men det var da ikke pga indlevelse... hende op på den og en ridetur som var rimelig kedelig, så efter et par min bliv jeg enig med mig selv om at pengene var spildt og bad hende stoppe, hun forsvandt som lyn og torden, og jeg måtte selv rengøre og hilse af med mutter, tak for besøget..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er heldig, jeg skulle besøge hende i dag, men på grund bilen aflyst jeg aftalen. Kender du mutter, er hun Bummi?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roben skrev, for 18 timer siden:

Jeg er heldig, jeg skulle besøge hende i dag, men på grund bilen aflyst jeg aftalen. Kender du mutter, er hun Bummi?   

Bummi åbnede døren, kender hende dog ikke personligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej var der for ikke så længe siden. Linda er en sød lille fræksak. Jeg tror hun er rejst igen og har ikke hørt hun kommer igen. Ja det var Bummi der åbnede døren, men så vidt jeg ved lejer pigerne bare hos hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, den 7.1.2024 at 09:23:


Ved et rent tilfælde, på et af de faste Thai spisesteder, som har skiftet ejer/bestyrer for nyligt, bliver jeg mødt at denne lille skønhed.

Vælger at tage chancen, selvom jeg normalt har tvivlsomme oplevelser med piger der er på gennemtræk i byen.

Vælger en halv time med det hele.

Ligger på ryggen og hun hopper hurtigt op på briksen. Hun får spredt mine ben, så hun kan komme til, med en dejlig følsom håndmassage omkring kugler og skaft bagfra. Pludselig mærker jeg en pirrende tunge omkring og i anus, mens hun samtidig fortsætter massagen, yderst stimulerende. Hun tager også kuglerne i munden, én ad gangen.

Det varer ca. 5 minutter, derefter må jeg vende mig rundt, så jeg kan lade hende give mig et dybt blowjob. Holder hendes hoved, mens jeg glider helt i bund i hende. Må undervejs tørre lidt savl af hendes ansigt, og tårer i øjnene. Får hende vendt omkring, så vi kan slappe lidt af i en 69’er, dejligt at slikke en fin og smuk velsmagende fisse.

Så er det tid til en våd B2B med fokus på pussy slide, det er fantastisk at mærke kalorius blive masseret af hendes fine skamlæber, er millimeter fra at glide ind, men holder fokus og behersker mig.

Derefter bliver hun “kastet” om på ryggen, og kondomet bliver monteret. Desværre bruger hun lidt glidecreme inden jeg trænger ind, tænker det er fordi hun er rimelig lille og stram, lidt ærgerligt, for det giver en anden følelse. Men pyt med det, der bliver banket godt og dybt igennem, og hun tager bare imod og imod. Leger med hendes klitoris imens, og efter hendes små klynkelyde og krampetrækninger at dømme, får hun en orgasme. 
Trækker mig ud, får flået kondomet af, sætter mig op til hendes ansigt, lader hende lege med tunge og mund, indtil jeg er ved at eksplodere… sprøjter ladningen udover hendes bryster, hals og mund. 

Hjælper behørigt med at gøre hende ren, lidt gentleman er man vel :biggrin:

Efter seancen bliver håndklædet på briksen behørigt rystet, børstet lidt af og vendt rundt, ligeså med det på puden. Man går åbenbart ind for økologi og unødigt vask her, det var ellers det omvendte koncept førhen.

Pigen: 9/10

Akten: 8/10

Stedet 6/10 (pga. manglende håndklæde skift)

 

https://annoncelight.dk/showad/391903

 

Tak for en god udførlig anmeldelse ! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...