Hop til indhold

Alexa i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en aftale med hende på onsdag hvilket måske er hendes sidste dag?!.  Jeg giver en tilbagemelding.  Hvis nogen herfra møder hende inden, så appellere jeg til at i sender en besked i tråden her. Men danm, håber hun er lige så spændstig som på video og billeder :wub:

Skrevet
  • Author

Hun er en hurtig dame: Nu siger annoncen, at hun er i Fredericia. Hvorfor tror du onsdag er hendes sidste dag, @John41?

Skrevet
ChoosyVery skrev, for 9 timer siden:

Hun er en hurtig dame: Nu siger annoncen, at hun er i Fredericia. Hvorfor tror du onsdag er hendes sidste dag, @John41?

Det skrev hun.. Jeg tænker hun pendler lidt imellem Fredericia og Vejle.  Men det er i Vejle jeg har en aftale :D

Skrevet
John41 skrev, den 7.1.2024 at 18:26:

Jeg har en aftale med hende på onsdag hvilket måske er hendes sidste dag?!.  Jeg giver en tilbagemelding.  Hvis nogen herfra møder hende inden, så appellere jeg til at i sender en besked i tråden her. Men danm, håber hun er lige så spændstig som på video og billeder :wub:

Kom du nogensinde afsted. Hun var i Aarhus igår og jeg håber lidt hun er her imorgen også.

Jeg kan umiddelbart ikke finde nogle anmeldelser af hende

Skrevet
Røvslikkeren skrev, for 8 minutter siden:

Kom du nogensinde afsted. Hun var i Aarhus igår og jeg håber lidt hun er her imorgen også.

Jeg kan umiddelbart ikke finde nogle anmeldelser af hende

Nej, jeg så godt hun var taget til Viby efter Fredericia.  Skrev til hende om hun kom tilbage til vores aftale kl 19.00. Efter en time skrev hun at hun ikke kom tilbage før om nogle dage.... måske:rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.