Hop til indhold

BARBIE DOLL SOFIA - stay away

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/390451
when I went there (nordhavn) she and her friend were completely HIGH and drunk. She was rude from the start. Age might be right but height and proportion were not. She started grabbing me and took swings at me when I left.. 

Skrevet
meUsex skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/390451
when I went there (nordhavn) she and her friend were completely HIGH and drunk. She was rude from the start. Age might be right but height and proportion were not. She started grabbing me and took swings at me when I left.. 

Tak 

Skrevet
meUsex skrev, den 7/1/2024 at 00:19:

Is her friend the black girl in her pictures or someone else?

She has had an okay review on here before, so weird to hear of this behavior.

Redigeret af Emptyman

Skrevet
  • Author

I linked to the friend. Show the review if you say there is one. Can see link is dead. Yes dark haired girl, she is not black

Redigeret af meUsex

Skrevet

In a previous post someone did mention she was intoxicated as well.. Ive been wanting to see her friend. But you're saying she is as bad ?

Skrevet
  • Author

That’s review confirms the other two. Her friend was just as high.

Skrevet

Er det hende som er på adressen marstalsgade 49 ? :o

jeg blev godt nok overrasket, besøgte hende december d. 27 2023 hun var helt blæst og ubehagelig uhøflig ! Hun nyd ihverfald ikke vores intimemøde og vil have mig ud af døren i en fart. :? 

Skrevet
Jacobhenriksen skrev, for 6 timer siden:

Er det hende som er på adressen marstalsgade 49 ? :o

Jeg fik en adresse ude i Brønshøj for Sofia. Så måske var dette veninden. 

Skrevet

Besøgte hende engang i december måned. Jeg blev nøje overrasket over se hende i virkelighed, det ikke hende på billederne. 
hun er ok udseendemæssigt, men overhovedet ikke i nærheden af billederne. Hendes Arrogant attitude er ikke til at håndtere hun gav mig turnoff, med hendes stemme og falske skuespil jeg kunne tydelig mærke hun bare spillet med på den. Det er endte selvfølgelig med jeg gik derfra uden at have tømt kuglerne ;-) måtte hjem og spille den af. Det kostede mig lige 2500kr.  Har ikke mødt veninde tror nok det er den samme person med to forskellige annoncer 

Redigeret af Slikkekongen

Skrevet

Hun er vældig aktiv fortiden. Nu har hun skiftet hendes navn og fået fjernet hendes veninde Amandas billeder væk :huh: det træls annoncen stadigvæk er på siden. Lige en sidste tilføjelse, det er vanvittig dyre priser hun har. Med virkelig dårlig service.  Prisen og servicen  lever ikke op til prisklassen med falske billeder 

Redigeret af Slikkekongen

Skrevet
Slikkekongen skrev, for 38 minutter siden:

Hun er vældig aktiv fortiden. Nu har hun skiftet hendes navn og fået fjernet hendes veninde Amandas billeder væk :huh: det træls annoncen stadigvæk er på siden. Lige en sidste tilføjelse, det er vanvittig dyre priser hun har. Med virkelig dårlig service.  Prisen og servicen  lever ikke op til prisklassen med falske billeder 

hendes veninde har sin egen annonce oppe. Der er dog en overlap med deres billeder lol :D

https://annoncelight.dk/showad/391742

• 3 weeks later...
Skrevet

Kan bare stemme i at ALLE skal holde sig væk fra hende Barbie Doll Sofie - bare en total kæmpe skuffelse. Ingen action eller noget + hun løbende skrev med sin veninde . Hun kaldte sig professionel, men total svindel og humbug - Klar anbefaling HOLD JER VÆK! Virkeligt sørgeligt!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.