Hop til indhold
Stolle

Arabisk \pakitansk/tyrkisk piger

Recommended Posts

kan nogen anbefale nogen steder med udelandske piger ?? Ikk fra Europa eller Kina.. Tænker mere på arabisk tyrkiske eller pakistanske ???

 

Du kunne måske få et mere præcist og måske endda brugeligt svar, hvis du angav, hvor i landet du opererer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De piger i annoncen er desværre ikke mine typer.. Men ellers takk..

jeg ku tænke mig en Model tøs.. hvis i kender sige endelig til..

Jeg bor i Kbh.. har prøvet Tyskland...

Fyrrede 1300 euro af på nogen timer på Artemis for nogen måneder siden.. Fed oplevelse .. den kommer senere ;) Overvejer en tur igen meget snart.. Dunkede Iraner/Tyrker/Rumæner/Bulgaria.. en lækker mulat der var lækre end Rihanna.. lavede en trekant med en blondine og brunette.. Siger til jer .. de var frække .. gav dem hele turen Anal CIM og ægte lesbisk og hvor den ene slukkede mine boller mens den anden havde min pik i munden..

Er der andre STOR Fkk tæt på berlin som er større end Artemis??

Altså dame mæssige.. der kan snild være optil 150 piger på en god lørdag/fredag aften i Artemis!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Du Stolle,

 

først vil jeg lige hilse dig velkommen herinde, håber, at du får mange gode oplevelser og tips.

 

Så ville det være helt fint, hvis du ville lægge dine skriv i de rigtige fora! :)

 

Her har du skrevet en efterlysning under forum for anmeldelser, det er ikke smart og til irritation for mange.

 

Og så afsporer du din egen tråd ved at dreje den over til også at spørge om FKK i Tyskland, hvilket der også er et separat forum til.

 

Den slags gør sitet uoverskueligt og er som sådan ikke ønsket.

 

Opfat nu ikke dette som en reprimande, for det er ikke ment som sådan over for et nyt handle.

 

Og når du nu igen har fundet dit indlæg, så ligger det i det rigtige forum, for jeg har flyttet det. :)

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...