Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352008

Quick besøg hos Zeline nær OUH. 

Døren bliver åbent og en dejlig smuk thaipige viser sit smilende ansigt, 100% pigen på billederne og tænker her alder næsten passer, hun har en meget lækker krop,<3 flotte silikone bryster som passer til resten, og et meget smukt ansigt <3

Hun er sød stille pige som giver en behagelig velkomst. Hvor hun tilbyder et bad, som jeg tager imod. Nu havde jeg aftalt et hurtigt besøg, med hovedvægt på BJ. Hun giver et okay øko. bj. dog mangler X faktor som fås andre steder i byen, så jeg må selv hjælpe lidt til, og slutter med at komme i hendes mund, frækt at se spermen løbe ud og ned af hagen til de smukke bryster, samt et lille smil :razz:

Nu skal det siges at jeg nok skal huske at det ikke er smart at komme ind fra 5 gr kulde, så bare være klar til quick sex.B)

Men en ok oplevelse med en Smuk pige <3<3<3

Gentagelse, ja muligt, jeg ville godt opleve den smukke krop i en længere session. Så måske :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...