Hop til indhold

Zeline smuk thaipige

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/352008

Quick besøg hos Zeline nær OUH. 

Døren bliver åbent og en dejlig smuk thaipige viser sit smilende ansigt, 100% pigen på billederne og tænker her alder næsten passer, hun har en meget lækker krop,<3 flotte silikone bryster som passer til resten, og et meget smukt ansigt <3

Hun er sød stille pige som giver en behagelig velkomst. Hvor hun tilbyder et bad, som jeg tager imod. Nu havde jeg aftalt et hurtigt besøg, med hovedvægt på BJ. Hun giver et okay øko. bj. dog mangler X faktor som fås andre steder i byen, så jeg må selv hjælpe lidt til, og slutter med at komme i hendes mund, frækt at se spermen løbe ud og ned af hagen til de smukke bryster, samt et lille smil :razz:

Nu skal det siges at jeg nok skal huske at det ikke er smart at komme ind fra 5 gr kulde, så bare være klar til quick sex.B)

Men en ok oplevelse med en Smuk pige <3<3<3

Gentagelse, ja muligt, jeg ville godt opleve den smukke krop i en længere session. Så måske :razz:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.