Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/274639

Besøgte Katrin i Esbjerg en dejlig kold fredag aften i Januar. Huset ligger ud til en stor vej men alligevel meget diskret. Der skiltes ikke med hvad der laves i huset ligesom Katrin er meget påpasselig med naboerne.

Huset er skinnende rent både værelset og badeværelset er super komfortabelt. Bestilte 45 min med kys og blid dominans og hvilke 45 min. Katrin er i mine øjne fantastisk smuk og fræk og med en vanvittig dejlig krop. Besøget levede i den fra op til forventningerne og ser er 100% chance for gentagelse.

Katrin er meget nem at snakke med og selv da vi var færdige og jeg var på vej ud af døren blev der snavet i bund. Havde jeg haft tid og penge med havde jeg bedt om en runde mere:wub:

Super oplevelse 10/10 i alle aspekter og en kæmpe anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobbe skrev, den 8/1/2024 at 22:01:

Tænker den alder hun angiver passer meget godt, først - midt i 30erne. Hun er altså virkelig dejlig 

Hej Bobbe,

Lyder som en virkelig skøn kvinde. Kan du uddybe, hvilken form for blid dominans du fik ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 13 timer siden:

Hej Bobbe,

Lyder som en virkelig skøn kvinde. Kan du uddybe, hvilken form for blid dominans du fik ?

Hej Mikkel

det var leg med brystvorter og så har jeg en fetish som hun også var med på, men som jeg ikke vil komme nærmere ind på.

hun er meget nem at snakke med så hvis du har specielle ønsker skal du bare spørge hende, det sagde hun også da jeg gik:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Speedy72 skrev, for 6 timer siden:

Hun er svær at komme i kontakt med, synes jeg! Hvordan er I kommet i kontakt med hende? Telefon ryger altid direkte på tlf.svarer!!

Ringer eller sms - har aldrig haft problemer ! prøv igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LDJ skrev, den 29.1.2024 at 17:23:

Ringer eller sms - har aldrig haft problemer ! prøv igen 

Kan se hun er i Holstebro nu og overvejer et besøg.

Ved du hvilken nationalitet hun er ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det bare mig, billede 9, det er da et ungpige bryst, fantastisk flot, men ser ikke ud til at være over 30

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jagtvej skrev, for 4 minutter siden:

Er det bare mig, billede 9, det er da et ungpige bryst, fantastisk flot, men ser ikke ud til at være over 30

Hun er over 30 år . En elegant og flot kvinde . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965#2 skrev, for 19 minutter siden:

Hun er over 30 år . En elegant og flot kvinde . 

Beklager, det er billede 3, det ligner et ungpige bryst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...