Hop til indhold
Goldfinger

Siamwellness 8781 Stenderup

Recommended Posts

Gæst

Kender ikke stedet, men Goldfinger du bør da få OD til at tilføje den på Vestlisten - så kan det jo være at der er nogle som aflægger et besøg og efterfølgende skriver en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foreløbig tak. Jeg skriver til OD i Thailisten. Umiddelbart vil jeg selv mene, at det udelukkende er ren massage, men jeg er før blevet glædeligt overrasket, når gode thaimassøser ser det som en naturlig del af massagen, at være total afslappet bagefter - også når det er foregået i eget hjem. Og der er altså et-eller-andet ved hjemmesiden, der gør, at håbet er intakt. Jeg bor bare så pokkers langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hendes hjemmeside ser spændene ud det kunne da godt være at man skal aflægge hende et besøg i nærmeste fremtid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget lidt på http://siamwellness.dk/thai-massage og det ser utroligt tiltalende ud og jeg har hørt, at selve massagen er rigtig god og 2 timer for kr. 500,- er jo også iorden. Jeg er dog bekymret for, om det er hele kroppen, der er afslappet efter behandling :wink: . Er der nogen, der har erfaring derfra?

Jeg tager en time i næste uge.... Og vender frygteligt tilbage

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom du afsted liderL?

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge stedet. Hold da op det er det bedste sted jeg har prøvet. Super massage. God betjening. Pænt og meget rent. Hun taler godt dansk. Der er ikke noget ekstra der er hele tiden fokus på det professionelle.

Hun er pænt klædt på og dufter godt.

Jeg kan kun give hende min varmeste anbefaling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...