Goldfinger 355 Skrevet 22. Januar, 2014 Jeg har kigget lidt på http://siamwellness.dk/thai-massage og det ser utroligt tiltalende ud og jeg har hørt, at selve massagen er rigtig god og 2 timer for kr. 500,- er jo også iorden. Jeg er dog bekymret for, om det er hele kroppen, der er afslappet efter behandling . Er der nogen, der har erfaring derfra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 272 Skrevet 23. Januar, 2014 her ingen erfaring med det, men tror ikke der forgår ret meget andet en massage, da det forgår i familiens hjem i et villa kvarter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2014 Kender ikke stedet, men Goldfinger du bør da få OD til at tilføje den på Vestlisten - så kan det jo være at der er nogle som aflægger et besøg og efterfølgende skriver en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 355 Skrevet 23. Januar, 2014 Foreløbig tak. Jeg skriver til OD i Thailisten. Umiddelbart vil jeg selv mene, at det udelukkende er ren massage, men jeg er før blevet glædeligt overrasket, når gode thaimassøser ser det som en naturlig del af massagen, at være total afslappet bagefter - også når det er foregået i eget hjem. Og der er altså et-eller-andet ved hjemmesiden, der gør, at håbet er intakt. Jeg bor bare så pokkers langt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3349 Skrevet 23. Januar, 2014 hendes hjemmeside ser spændene ud det kunne da godt være at man skal aflægge hende et besøg i nærmeste fremtid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 28. Februar, 2014 Bor også temmeligt langt derfra ... Men er hun til ekstra er jeg kørt ! Glæder mig at høre fra nogen som tager teten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 136 Skrevet 1. Marts, 2014 Jeg har kigget lidt på http://siamwellness.dk/thai-massage og det ser utroligt tiltalende ud og jeg har hørt, at selve massagen er rigtig god og 2 timer for kr. 500,- er jo også iorden. Jeg er dog bekymret for, om det er hele kroppen, der er afslappet efter behandling . Er der nogen, der har erfaring derfra? Jeg tager en time i næste uge.... Og vender frygteligt tilbage God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 5. Marts, 2014 Kom du afsted liderL? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 136 Skrevet 5. Marts, 2014 Kom du afsted liderL? Jeg har haft fornøjelsen af at besøge stedet. Hold da op det er det bedste sted jeg har prøvet. Super massage. God betjening. Pænt og meget rent. Hun taler godt dansk. Der er ikke noget ekstra der er hele tiden fokus på det professionelle. Hun er pænt klædt på og dufter godt. Jeg kan kun give hende min varmeste anbefaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg