Hop til indhold

Tina og Aura er samme pige

Featured Replies

Skrevet

Til den orientering er den nye pige Tina hos Pussy Glorias og den nye pige Aura hos Seduction Girls samme pige. Dog spansk det ene sted og italisk det andet sted. Jeg er nu lige glad hvad land hun er fra bare hun giver mig Fransk 

Nogen der har besøgt hende et af stederne? Hun har også annonce på Nympho. 

Skrevet

Ja - en enkelt gang da hun startede på pg. Hun er super køn, petite og sød. Hun var dog i udpræget grad til meget afdæmpet/kontrolleret sex - dvs fransk/dansk-ish. Ingen fransk til hende (med mindre vi fuldstændig talte ved siden af hinanden), så man skal synes, at det er sagen bare at læne sig tilbage og nyde uden rigtigt at folde sig ud som erobrer og reel sexpartner.

Så jeg har ikke været tilbage siden - men hun er sød, fin og smuk, så det skal ikke læses som en afbefaling (nyt ord til lejligheden). 

Skrevet
  • Author

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/aura/

Der står ellers her hun er til fransk til hende og gensidig fransk.

Er hun meget stram. ? Hun skriver selv hun har en meget stram missekat. Gider ikke møde op og så det ikke kan gennemføres. Har oplevet dette med Molly på Seduction girls 

• 10 months later...
Skrevet

Det kan ikke være den samme pige, begge har vagter samme sted samtidig.

Skrevet
Zukla skrev, for 19 minutter siden:

Det kan ikke være den samme pige, begge har vagter samme sted samtidig.

Ja, nu på søndag. Og den ene er meget blond, mens den anden er mørkere end en brunette. Er det evt. en ny Tina på PG siden det oprindelige opslag, eller har det hele tiden været en fejl?

Redigeret af Bebop

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.