Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har over længere tid læst med fra sidelinjen og brugt jeres råd

Nu er det så min tur til at skrive om en 2 ugers tur med en pige fra ThaiFriendly

Men inden jeg skriver... hvor detaljeret og saftig beskrivelse ønsker i at høre

Fortæl mig det her

Del dette indlæg


Link til indlæg
GlobalDK skrev, for 6 minutter siden:

hvor detaljeret og saftig beskrivelse ønsker i at høre

Bare skriv, vi er ikke så sarte på EG  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste detslje i ikke får er hendes Nick name

Jeg skriver den i aften.... skal jeg starte en ny tråd ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
GlobalDK skrev, for 2 timer siden:

Den eneste detslje i ikke får er hendes Nick name

Jeg skriver den i aften.... skal jeg starte en ny tråd ??

Du behøver ikke starte en ny tråd - og helt OK at du ikke vil røbe hendes Nick name og holde hende for dig selv - der er jo nok af andre piger at tage fra, men en god  beskrivelse og hvordan du er kommet i kontakt med hende vil give nogle hints til at træffe en lignende pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom jeg for at skrive om min årelange erfaring som sugardaddy i Thailand
Jeg arbejder ca hver tredje måned i Vietnam
Oh hat gjort det til tradition at jeg to gange om året forlænger med 14 dages ferie i Thailand
For 10 år siden da jeg startede denne leg, havde scor.dk en søsterside i Thailand hvor man kunne logge ind med samme profil
Nu er jeg så gået over til ThaiFriendly som til mig fungerer fantastisk. Mit budget er nok lidt over de fleste Thailandsrejsende, men tror i kan bruge lidt. Jeg afslører aldrig proflinavne. Jeg søger altid selv - fortæller at jeg er SD som søger en rejseveninde til 2 uger.
Det tager ikke mange timer hjemmefra at lave en fast aftale. To ugers SB. Og min tommelfingerregl er mellem 20.000 - 40.000 Bath for to ugers ubegrænset sex (4.000-8.000 kr plus det løse)
Jeg har altid en større lejebil med mig på tur.. og vi skifter hotel nogle gange undervejs.

I starten ad December var jeg på den igen. Og havde truffet en aftale med Jun, som bor i Bangkok - vi var hurtigt enige om at første aften skulle være helt speciel og fræk
Jeg havde lejet en pæn villa i Jomtien (Pattaya) for et døgn, med egen privat pool.
Ja nemlig var helt ugenert - haven ikke synlig udefra.
På vejen købte vi lidt lækker frugt på marked, og på den bedste seafood restaurant  i Jomtien havde Jun bestilt takeaway.
Villaen levede helt op til forventningerne. Stor luksuriøs og diskret. Jun brugte ½ time på at finde hvilket af 5 soveværelser vi skulle bruge, men valgte så det der lå nærmest jacuzzien. Imens arrangerede jeg mad og frugt på kanten af poolen, champagne og Spy classic.
Det var stadig lykkedes mig at overholde aftalen om maximalt nogle venindekys inden at vi war i poolen.

Jeg fortsætter historien imorgen...
Med historien om første dag og nat med Jun
Hver afsnit starter med lidt basis om min brug af ThaiFriendly
Spørg også gerne undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GlobalDK skrev, den 7.1.2024 at 09:44:

Jeg fortsætter historien imorgen...

@GlobalDK Har du glemt dit password?:razz:

Vi venter spændt på resten af din fortælling.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
B&O skrev, den 20.1.2024 at 12:05:

@GlobalDK øv, hvor blev resten af historien af ?? Lidt ligesom afbrudt samleje ;)

Ja, jeg havde ellers kalorius ude, og den har nu længe brokket sig over at den fryser...:razz: Hep hep, kom med mere.

Og er det normalprisen med 4-8.000 kr for 2 uger med den samme kvinde? :blink: Det var ligegodt... Jeg havde nok hellere spredt mine investeringer, men sådan er vi alle jo forskellige.

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 2 timer siden:

Ja, jeg havde ellers kalorius ude, og den har nu længe brokket sig over at den fryser...:razz: Hep hep, kom med mere.

Og er det normalprisen med 4-8.000 kr for 2 uger med den samme kvinde? :blink: Det var ligegodt... Jeg havde nok hellere spredt mine investeringer, men sådan er vi alle jo forskellige.

/DFyr_36

Jep, vi er alle forskellige.. Jeg rejser ikke for at få taget trykket.. Jeg rejser erhvervsmæssigt - det andet er en sidegevinst.. Derfor bruger jeg ikke tid på at støve piger op på barer og gader.. Og så vil jeg lige nævne at når man vinder i lotteriet og finder den lækreste, strammeste lille temperamentsfulde kvinde, som man kan tage når man vil.. Til gensidig fornøjelse, så ser jeg ingen grund til at kaste guldet på gaden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
GlobalDK skrev, den 7.1.2024 at 09:44:

Jeg fortsætter historien i morgen...

Vi venter stadigt spændt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 27 minutter siden:

Derfor bruger jeg ikke tid på at støve piger op på barer og gader.

Nej, man kan hurtigt komme til at spendere en formue på barfine og ladydrinks til både mamasan og pigernes bedste veninder - og nogle skal også lige imponere ved at "ring the bell" et par gange hver aften - og så løber det jo hurtigt op + man ender nemt op med nogle nitter - og en pige, der er fuld, bliver hurtig som en klud - men det er der selvfølgelig også mænd, der godt kan li - LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 26.1.2024 at 10:16:

Nej, man kan hurtigt komme til at spendere en formue på barfine og ladydrinks til både mamasan og pigernes bedste veninder - og nogle skal også lige imponere ved at "ring the bell" et par gange hver aften - og så løber det jo hurtigt op + man ender nemt op med nogle nitter - og en pige, der er fuld, bliver hurtig som en klud - men det er der selvfølgelig også mænd, der godt kan li - LOL

Helt rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, den 26.1.2024 at 07:37:

Ja, jeg havde ellers kalorius ude, og den har nu længe brokket sig over at den fryser...:razz: Hep hep, kom med mere.

Og er det normalprisen med 4-8.000 kr for 2 uger med den samme kvinde? :blink: Det var ligegodt... Jeg havde nok hellere spredt mine investeringer, men sådan er vi alle jo forskellige.

/DFyr_36

Det har rigtigt meget med kemi at gøre, og er pigen ellers uden tab af indtægt, og hvem elsker ikke rejse, strand og sol. Så 4000dk er ikke unormalt. Har du så fået 14 dages fantastisk kæreste tur, kan du jo lægge ekstra oveni <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...