Hop til indhold

Smukke Adelina i København K

Featured Replies

Skrevet

Fredag eftermiddag var jeg så heldig at falde over Adelina som lige er kommet til Danmark for første gang. Det blev til en aftale fredag aften på hendes hotelværelse i København K

Adelina kom ned til mig i elevatoren og bare synet af hende der i lobbyen…OMG :wub: Hun er virkelig smuk og elegant og meget meget fin. Hendes fræk sekretær påklædning var perfekt og helt umuligt at stå for hende. Smilende og imødekommende fra første øjekast og under hele vores time sammen

Adelina er præcis lige så smuk irl som på hendes 100% ægte billeder. Jeg vil skyde hende til at være sidst i tyverne… Hendes opgivne mål skal nok passe - der er lidt former de rigtige steder og hun er virkelig smuk fra alle ender ;) Hun siger selv naturlige bryster - ellers kunne man tro det var silicone…jeg er i tvivl må jeg indrømme, men en ting er sikkert, de er lækre, smukke og berøringsvenlige

Adelina var i det hele taget berøringsvenlig og lydhør under mit besøg som inkluderede bad sammen og blow/sex med kondom, det hele leveret perfekt af smukke Adelina. Hun havde nogle dejlige lyde og så kan hun nogle tricks med hendes smukke og stramme fisse ;) 

Hun er helt ny i gamet og skal lige lære det hele. Men ingen tvivl om at jeg følte mig hjerteligt velkommen og heller ingen tvivl om at jeg kommer igen inden Adelina smutter igen om ca 14 dage. Hendes engelsk er nogenlunde og noget tysk kan hun også

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n15416/5326/adelina/

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
dhnmdst skrev, for 9 timer siden:

blow/sex med kondom

Efterspurgte du blow uden og fik et nej, eller undlod du at spørge?

Hendes "liste" af ydelser er jo atypisk kortfattet, og fx står der ikke engang blow er på menuen (men okay, "69")

Du nævner ikke kys, var der nogen slags?

Redigeret af Bebop

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Efterspurgte du blow uden og fik et nej, eller undlod du at spørge?

Hendes "liste" af ydelser er jo atypisk kortfattet, og fx står der ikke engang blow er på menuen (men okay, "69")

Du nævner ikke kys, var der nogen slags?

Hun sender sin prisliste og ydelser og ekstra ydelser - en af ekstraydelserne er blow uden og en anden er french kisses…

Det eneste ekstra jeg efterspurgte var shower together

Mht kys, som jeg ikke betalte ekstra for, var der kindkys og kys alle andre steder end på munden…

Skrevet

Jeg giver lige mit besyv med her, for jeg må indrømme at jeg har haft en markant anderledes oplevelse end dig, dhnmdst!
Jeg har også besøgt hende i en halv times tid, og jeg ved du skriver mange fine anmeldelser, men jeg er decideret uenig med rigtig meget af det du skriver her.

Bevares - hun virkede som en sød kvinde, og hun leverede et fint stykke arbejde, omend jeg tror det er exceptionelt naivt at mene at hun er ny i gamet.

Lad os starte med alder. Hun skriver 26, du siger slut 20'erne. Jeg tænker du selv må være et stykke op i alderen, for ellers er der ingen måde man kan tro at hun er i slut 20'erne. Hvis man er meget gavmild, så er hun måske midt 30'erne, men mere sandsynligt tror jeg hun er slut 30'erne og måske endda start 40. Så mindst 10 år ovenpå den alder, hun angiver.

Ifht. billederne, så kan jeg slet ikke forstå at du skriver hun ligner 100%. Hun ligner måske 50%, men der er filter, photoshop og ihvertfald 5-10 år siden at hun har set ud som på de billeder jeg ser på Nympho. Jeg var tæt på at sige ellers tak da jeg så hende i elevatoren (hvilket jeg nok burde have gjort), da jeg slet ikke følte jeg kunne genkende hende. Det er ikke fordi hun ikke er pæn - men på billederne på Nympho ligner hun en 10/10 supermodel, og i virkeligheden er hun måske 6/10, hvilket nok også hænger sammen med alderen. 

Så skriver du, at du er i tvivl om hvorvidt hendes bryster er ægte. Jeg kunne efter ca. 2 sekunder konstatere at hun havde et ar fra operation under hvert bryst, så jeg ved ikke helt hvordan du kan være i tvivl her. Havde du slukket lyset under hele seancen...? :lol:

Sidst men ikke mindst, så lugtede hun ikke særlig godt dernede da jeg besøgte hende. Det var lidt en turn off at jeg måtte trække vejret gennem munden for at kunne gennemføre :-)

Alt i alt var det ikke en fantastisk oplevelse, og jeg burde nok have takket nej fra start, men jeg lod min nysgerrighed vinde. Som sagt gjorde hun det ganske fint i sengen, blow job var ret godt, men der var en del andet der trak ned.

Hun får nok 5/10 fra mig af.

Skrevet
  • Author
somedude123 skrev, for 1 time siden:

decideret uenig med rigtig meget af det du skriver her

Det er utroligt så forskelligt man kan opfatte…

Vi må enes om at være uenige…

Surt du havde en dårlig oplevelse…man bør altid takke nej når man er i tvivl fra start…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
dhnmdst skrev, den 6.1.2024 at 00:08:

Adelina er præcis lige så smuk irl som på hendes 100% ægte billeder.

I've been to see her today and although she is a beautiful, these photos are 1000000% NOT the girl you will meet.

She is probably 7-8 years older (mid-30's) and has had a child so the skin around her stomach is loose, while not being terrible. But definitely not a tight stomach like the photo with the red phone in black lingerie. Perfect breasts for her size, but they are also 100% fake (the scars are easily visable).

I enjoyed my visit nonetheless. She's horny AF and makes sure you have a great experience. Very polite, and allows fingers inside to which she is VERY easy to make have an orgasm, which is sexy for me. She trembles and tightens up and asks for a break after. I know how to detect a real orgasm after my life experience, and this is definitely not fake.

I will write my own review as well, but definitely recommend to visit her before she goes. She won't be here for long.

Skrevet

Jeg har besøgt hende og er både enig og uenig.

De fleste “profesionelle” billeder af piger på nettet skal man tage med et gran salt. 
Personligt synes jeg aldrig det kan matche efter retouchering og gode vinkler.

Det er 100% hende på billederne, men billederne er bare ikke vellignende. 

Hvis man ikke vil have nogle overraskelser så synes jeg man skal se efter piger med mere amatørfotos. Fx. Hvor de tager med deres egen mobil. 
Man bliver hurtig god til at spotte hvilke piger der har for gode billeder. Bliver man overrasket når man møder op, er man jo altid velkommen til at gå igen. 

Skrevet
  • Author
tongfather skrev, for 17 timer siden:

1000000% NOT the girl you will meet.

Er du nu 100% sikker på det? ;) 

Skrevet
dhnmdst skrev, for 1 time siden:

Er du nu 100% sikker på det? ;) 

Undskyld jeg blander mig off topic. Jeg tror hans formulering skal læses sådan, at man ikke møder "den person" billederne viser. Han siger ikke direkte, at billederne ikke er af hende, men bare at billederne viser hende som en anden - altså i princippet det samme, som somedude123 skriver.

Redigeret af Bebop

Skrevet
  • Author

Der er godt gang i anmeldelser af Adelina på hendes Nympho side…

Redigeret af dhnmdst

• 1 month later...
Skrevet

Det har i tidligere tilfælde vist sig at jeg i høj grad deler smag med trådstarter - dhnmdst. Det kunne et besøg hos denne fantastiske kvinde endnu engang bekræfte. Så tak for det.

Sjældent har jeg oplevet en så sød, rar, indbydende og engageret værtinde. Hun var uden makeup, og ligner så måske ikke 100%. Men naturlig smuk og en oplevelse der tilgengæld tåler 100% gentagelse.

Fantastisk pige på alle måder.

Skrevet
  • Author
oldwheely skrev, for 50 minutter siden:

Det har i tidligere tilfælde vist sig at jeg i høj grad deler smag med trådstarter

Du har sgu god smag må man sige ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.