Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey med jer, håber i kan hjælpe. Den berømte S kom tilbage til DK for noget tid siden, men kun som boss og åbnede egen klinik. Er den der fortsat og nogen der har et link? Og er hun helt stoppede med at arbejde?

Skrevet

Hvem er hende S? Hun bliver nævnt i flere tråde, men jeg har aldrig fundet ud af hvem og hvor hun er:huh:

Skrevet
MadAboutThai skrev, for 9 timer siden:

Hey med jer, håber i kan hjælpe. Den berømte S kom tilbage til DK for noget tid siden, men kun som boss og åbnede egen klinik. Er den der fortsat og nogen der har et link? Og er hun helt stoppede med at arbejde?

Mener ikke hun selv arbejder længere, men der er jævnligt piger der annoncerer under "iamSvejle" på AL. 

https://annoncelight.dk/showad/390160

Har besøgt stedet (med en anden kvinde), og meget flotte omgivelser. 

Ovenstående er dog ikke opdateret siden midt i december. 

/North

Skrevet
Spectrum skrev, for 12 minutter siden:

Hvem er hende S? Hun bliver nævnt i flere tråde, men jeg har aldrig fundet ud af hvem og hvor hun er:huh:

Du kan læse lidt mere om hende her:

Google søgning på S

/North

Skrevet
North skrev, for 1 time siden:

Du kan læse lidt mere om hende her:

Google søgning på S

/North

Tak, det hjalp :) Jeg troede at S var en indforstået kode, men kan se at det faktisk er det hun kalder sig.

Tak for venligheden.

Skrevet

Det fine sted ved havnen holder en pause idet S er på ferie.

Tænker det vel snart må åbne igen - og så bliver det spændende at sex med hvilken/hvilke piger.

SKY har været nævnt, men det er jo ikke ensbetydende med at det lykkes. Hun var nu en god og sød pige.

Vi må bare følge med på AL og se om der dukker noget op under “iamSvejle”

Skrevet

Håber Ally kommer tilbage hun var vist en af de første der arbejdede der. 
Hun var god til massage og dejlig fræk på den lidt generte måde. 

Skrevet

“Ally” arbejder nu i en thai klinik i udkanten af Budapest. Hun er jo prof og umiddelbart  er stedet også helt grønt.

“Ally” påtænker at komme til DK igen næste år - dermed lidt lange udsigter.
Men skulle hun dukke op, får hun da bestemt mit besøg !!!

Skrevet

Jeg krydser fingre for at Minnie kommer tilbage - den smukkeste kvinde jeg har været sammen med.

Skrevet

nej intet held med at få hende til at arbejde lidt hun bliver stik tosset hvis man ligger op til det så bedst ikke at prøve

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.