Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

som alle oplever jeg og ser et større ønske om euro, og kan godt forstå det da det efterhånden er svært komme af med dansk valuta.

Når pigerne i så høj grad spørger efter Euro, undrer det mig at de ikke gør det mere attraktivt at betale med dette. Mange annoncer er det 1:1 omregnet, nogle få er ligefrem dyrere!

Jeg kommer et par steder, hvor de ved at jeg for det meste kan betale med Euro, og de giver uden opfordring mere på oplevelsen fremfor nedslag i prisen, som en gestus.

Hvad er jeres oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse er også 1-1

I al ubeskedenhed er jeg vant til at få mere end jeg betaler for så jeg ved faktisk ikke om det er tilfældet.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos en pige der tog mod €. Jeg tænkte at banken ikk ville spørre hvis jeg ttak € i automaten. Jeg fik 250 og sku egenlig betale pigen 230 men hun havde tilsyneladene ikk bytpenge da hun bare tog sedlerne. Således blev det en dyr tur både i € oh kurstab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har på det seneste oplevet at få rabat ved betaling i euro. F.eks. 800 kr / 100 euro.

Jeg har også oplevet at euro priserne var højere i annoncen end hvad der senere blev tilbudt på WhatsApp / sms.

Hvis ikke du får en god euro pris, så bare skriv at du betaler med dkk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...