Hop til indhold

Isabella Sexyclub - gode oplevelser på en fredag.

Featured Replies

Skrevet

Hej medkneppere. Her i kulden er det vigtigt at være i godt selskab, og jeg trodsede sne, kulde og folk uden evne til at holde afstand i trafikken, for at besøge Isabella.
http://sexyclub.dk/girls/isabella13/index.php

Hun er ny på Sexyclub og hun er simpelthen sød at snakke med, og kan det der med at sprede en god stemning og sørge for at man føler sig tilpas. Hun gør sit bedste for at du får en nice oplevelse, og hun er meget serviceminded.

Før vi mødtes, var hun nem at booke tid med og være fleksibel, og jeg gik fra 30 til 45 minutter, og rykkede aftalen 30 minutter længere hen. 0 problemer.

Da vi mødtes var hun helt nede på jorden og spurgte hvad jeg havde lyst til - hvilket hun fuldt ud leverede.

M.h.t udseende er der en del gode ting at komme efter.

• helt uredigerede billeder
  • Rigtig flotte, blå øjne.
  • Masser af tatoveringer / Kvadratcentimeter, og de passer godt til hende.
  • Piercinger præcist de samme steder som på hjemmesiden.
  • Præcist lige så høj som hun skriver på siden ✓

Det eneste minus ved oplevelsen var en radiator, der var gået på vinterferie.

Midt i sexen synes jeg at hun mentalt er med, og enten er hun en god skuespiller eller også nyder hun hvad hun laver - jeg bad hende om et par ting jeg godt kan lide, og hun var ikke 2 sekunder om at gøre det godt.

Efter et par superfrække minutter med skiftende stillinger, var hun også rigtig nice at snakke med.

Hvis du behandler hende med respekt, så er du næsten garanteret en god oplevelse - kør dog i god tid for parkeringsforholdene er lidt øv her i kulden.

Onkel.

Skrevet
Onkelregnorm skrev, for 10 minutter siden:

Efter et par superfrække minutter med skiftende stillinger, var hun også rigtig nice at snakke med.

Og ja, jeg holder ikke så længe. Det kommer med alderen :D.

Skrevet

Jeg er vild med ordet “medkneppere” - min klare favorit til dette års ord ;-)

Tillad mig at spørge om hendes GFE inkluderer tungekys? Jeg spørger fordi der har været delte meninger om hvad GFE dækker over.

Jeg syntes hun ser kamplækker ud og påtænker at besøge hende når muligheden opstår.

Der står ikke at hun er dansk - så er hun det? (Jeg besøgte Paris samme sted for nylig og hun beskrives som Dansk/Afrikansk og hun talte ikke dansk!)

Tak for bidraget :-)

K

Skrevet

Tusinde tak for de søde ord ♥️

sikke hyggeligt vi havde det :P

Kanon1;

jeg kysser, og også tungekys men kun hvis det ikke er “blenderen” - eller du lige har spist en ostemad!

Og jeg er 100% dansk ♥️ 

Kysssss Isabella ♥️

Skrevet

Hej Isabellaherself

Tak for aftenens bedste grin :-) - Jeg hader (et ord jeg sjældent bruger) også “blenderen”. Der er vist ikke noget værre. Det er ca. ligeså sexet som Arnold Swarzenegger i en strømpebukser. Kysset er for mig altid afslørende for om sex bliver godt. Blenderen smadrer de fleste oplevelser….

Jeg håber snart jeg kan få chancen for at komme forbi, når du har vagt. Glæder mig allerede til at møde dig :-)

K

Skrevet
IsabellaHerself skrev, for 3 timer siden:

Tusinde tak for de søde ord ♥️

sikke hyggeligt vi havde det :P

Kanon1;

jeg kysser, og også tungekys men kun hvis det ikke er “blenderen” - eller du lige har spist en ostemad!

Og jeg er 100% dansk ♥️ 

Kysssss Isabella ♥️

Nu står der gæstevisit ved Sexyclub. Og turen fra Aalborg er ret lang.
Self. kunne en "hygge" weekend i det Sjællandske være ret så lækkert. Men stadig...
Holder du nogle gange til nærmere Aalborg

Skrevet
Onkelregnorm skrev, for 12 timer siden:

Hvis du behandler hende med respekt, så er du næsten garanteret en god oplevelse - kør dog i god tid for parkeringsforholdene er lidt øv her i kulden.

Tak for tippet! Er en sucker efter piger i den højde - og så med ægte bryster! Tror jeg må have en sweater på og forbi og kneppe hende  i næste uge :ph34r:.

Ved du om man må gi hende oral?

Skrevet

Lsman;

den sweater ryger af, og så slikker du mig! :D

og onkel”regnorm” ; min arb tlf er lige off til senere, jeg er lige nedlagt af det kolde vejr.

kør forsigtigt når i skal ud og besøge … nogle :D<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.