Hop til indhold

Recommended Posts

Kan anbefale denne søde og dejlige unge kvinde. Alder og mål og billeder passer 100 %

Der lugter af røg i huset, men pigen ryger ikke og der lugter ikke på værelset.

Jeg fik godt nok noget for mine 1.000 kr. for 45 min GFE. Ægte kys, ægte liderlig og våd ung kvinde.

Meget sød og meget lækker. Det er lidt svært at finde, men hun sender en video på appen Whatsapp, der viser vej til herlighederne. Når man kommer ind i gangen i den lejlighed, hvor tingene sker, så kan man lige banke på døren på den første dør på højre hånd.

Hun giver et fint blowjob uden gummi.

https://annoncelight.dk/showad/393305

@Truckeren95

@Joan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal snart til Fyn….

Håber hun stadig er der til den tid.

Et lidt generelt spørgsmål som måske ikke gælder for denne skønne kvinde. Men på hendes prisliste står der 300,- for hhv.  CIM og COF - hvad tænker I? Skal man betale for begge hvis man rammer ved siden af?

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 2 timer siden:

Hvilket område i Odense holder hun til i ?

Omkring marcipan fabrikken i Odense hvis du kender det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er 100% ægte og hold op, hvor er hun ung, petite og sød. 20 år og er som en på 20 år. Totalt lækker- lige mig - rigtig gfe, blev faktisk lidt forelsket. Gå blidt til hende, så bliver hun så sød og lækker. Husk, den blide vej og alt går op i en højere enhed.

Helt klart en anbefaling herfra, men du skal være til lækre uskyldige teenagere, der skal behandles som sådan. Dejlig tøs.

Redigeret af Hook

Del dette indlæg


Link til indlæg
KKlaus skrev, for 11 minutter siden:

Sjovt nok har jeg forsøgt at kontakte hende flere gange uden svar

Det er mit indtryk at annoncen er fake

 

Var falsk?!? Hvad bilder du dig egentligt ind? Den er 100% rigtig - 100%!!! Jeg kom heller ikke igennem før oppe af dagen. Hun var ikke på i formiddags. 

Den SØDESTE og mest ÆGTE pige jeg længe har mødt!!!

Jeg vil personlig refundere jeres udgifter, hvis de fleste foto ikke er ægte (alle er ægte) - kom afsted!!!

Redigeret af Hook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lige besøgt hende og det kan varmt anbefales, super sød, men ikke så god til engelsk. Jeg prøvede pr sms igår uden svar, men fik det næsten med det samme på whatsap idag. Jeg kan anbefale 69, det var det smukkeste syn at se på imens ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KPJL skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har også lige besøgt hende ...

Totalt lækkert. Topklasse og ægte. En rigtig østeuropæiske sild "young and slim" - lige hvad jeg elsker. Super sød. Det er lige sådan piger, vi mangler i Odense! For i mere erfarne var der minder fra Nyborgvej tæt på V Holm, Vesterbro tæt på lyskryds og Ærenprisvej. Desværre en Mangelvare i dag.

Redigeret af Hook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun må have haft en dårlig dag, da jeg var på besøg. Der er ikke meget ping-pong her, og så er der en sprogbarriere, der bare gør det rigtig svært.
Blot min opfattelse, men vi er heldigvis forskellige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KKlaus skrev, den 6.1.2024 at 19:28:

Skriver jo bare hvad mit indtryk er

Nej, du anklager trådstarter for at lyve. Han har en meget lang troværdig historie på Eroguide, bl.a. med utallige indlæg om falske annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kæmpe skuffelse oven på d'herres anmeldelser.

Hvad jeg mødte var en sød og flot ung kvinde der ikke forstod et hak Engelsk, overhovedet ikke havde nogen indlevelse( sådan som jeg forestiller en lolita dukke, kys, blow ligeså) og hvor jeg personligt havde det helt dårligt bagefter, da jeg virkelig, virkelig var i tvivl om det skulle have været gennemført, da det her job slet ikke virkede som hende...Hun kan selvfølgelig have været gået død i arbejdet eller haft en dårlig dag, for der var ingen tilstede i dag, desværre...Spild af en time for mit vedkommende. Bedre held til jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle nok have læst denne tråd først, mente ellers også jeg havde delt den under Fyn tidligere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joan skrev, den 6.1.2024 at 14:37:

Omkring marcipan fabrikken i Odense hvis du kender det 

I huset på hjørnet??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give dig fuldstændig ret. Dejlig pige, sødt smil, dejlig petite. Men død som en fisk ellers. Intet kunne tænde hende. Det kan man selvfølgelig heller ikke forvente, men jeg havde 45 minutter og god tid, og jeg kan mit tungearbejde. Intet virkede. 

Smag og behag, kommer man efter en teenagelike fisse og krop, så er det her. Men hun ville godt nok hellere se fjernsyn end bolle. Tænker ikke jobbeskrivelsen har matchet helt med, hvad der ventede hende i Danmark. Jeg kunne se hun bare lå og stirrede op i loftet som reaktion på noget, der som minimum burde afstedkomme bare lidt refleks. Fik faktisk ondt af hende.

Soothsayer skrev, for 19 timer siden:

Kæmpe skuffelse oven på d'herres anmeldelser.

Hvad jeg mødte var en sød og flot ung kvinde der ikke forstod et hak Engelsk, overhovedet ikke havde nogen indlevelse( sådan som jeg forestiller en lolita dukke, kys, blow ligeså) og hvor jeg personligt havde det helt dårligt bagefter, da jeg virkelig, virkelig var i tvivl om det skulle have været gennemført, da det her job slet ikke virkede som hende...Hun kan selvfølgelig have været gået død i arbejdet eller haft en dårlig dag, for der var ingen tilstede i dag, desværre...Spild af en time for mit vedkommende. Bedre held til jer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...