Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi Patty https://annoncelight.dk/showad/392254 her forleden, og den postand om hun skulle være 29 kan du uden poblemer lægge 20 år oveni.

Servicen fejlet ikke noget. Men de extra år gør at huden er rynket og ikke så lækker at røre ved. Et kempe turnoff for mig.

 

Stedet 7/10

Service 8/10

Pigen 2/10

Gentagelse chance 0/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 5 minutter siden:

Tråden burde flyttes til Thai-sektionen :)

Det er mig bad, havde glemt at vi har en thai section ville være nice hvis en admin kunne flytte den. På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

49 år er vist en del overdrevet. Jeg var forbi igår og hun ligner helt sikkert ikke en pige som er så gammel. Hun er vildt petit, meget mere petit end på billeder. Hun er vel 30-40 cm. Bred over røven, så virkelig en tynd pige med pænt store nippels i forhold til de små bryster.

jeg var positivt overrasket over hvor godt besøget gik, der var masser af kys og vi gik til den. Hun grinede meget af hvor forpustet jeg var, da vi var færdige. Er hun den kønneste thai jeg har besøgt ? Nej det er hun ikke, men syntes jeg fik valuta for pengene. Havde heller ingen problemer med kommunikation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...