Lurebassen 24 Skrevet 5. Januar Var et smut forbi Patty https://annoncelight.dk/showad/392254 her forleden, og den postand om hun skulle være 29 kan du uden poblemer lægge 20 år oveni. Servicen fejlet ikke noget. Men de extra år gør at huden er rynket og ikke så lækker at røre ved. Et kempe turnoff for mig. Stedet 7/10 Service 8/10 Pigen 2/10 Gentagelse chance 0/10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 157 Skrevet 5. Januar Tråden burde flyttes til Thai-sektionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lurebassen 24 Skrevet 5. Januar Buck skrev, for 5 minutter siden: Tråden burde flyttes til Thai-sektionen Det er mig bad, havde glemt at vi har en thai section ville være nice hvis en admin kunne flytte den. På forhånd tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 6. Januar Jeg har bedt moderat om at flytte tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 6. Januar 49 år er vist en del overdrevet. Jeg var forbi igår og hun ligner helt sikkert ikke en pige som er så gammel. Hun er vildt petit, meget mere petit end på billeder. Hun er vel 30-40 cm. Bred over røven, så virkelig en tynd pige med pænt store nippels i forhold til de små bryster. jeg var positivt overrasket over hvor godt besøget gik, der var masser af kys og vi gik til den. Hun grinede meget af hvor forpustet jeg var, da vi var færdige. Er hun den kønneste thai jeg har besøgt ? Nej det er hun ikke, men syntes jeg fik valuta for pengene. Havde heller ingen problemer med kommunikation. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg