steff123 0 Skrevet 5. Januar Hun har netop fået en ny konto, men hun har været aktiv i en del tid, har skrevet med hende, og det endte hurtigt i "vil du ikke købe noget online først" (stoppede der), men fik alligevel et andet indtryk end andre lignende profiler, så her er nysgerrig er der nogen der faktisk har mødtes med hende eller er det scam ? https://annoncelight.dk/showad/393330 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 5. Januar steff123 skrev, for 50 minutter siden: det endte hurtigt i "vil du ikke købe noget online først" Ditto. Jeg spurgte, hvad der skulle til for møde. Hun sagde man skulle kende hinanden lidt bedre. Hvordan kommer vi til det? ... Jeg prøvede at small takke lidt, men hun svarede ikke. Ren billedsælger. .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
heeejmor 72 Skrevet 5. Januar kæmpe scam..... hun er meget snaksaglig i starten, men hurtig handler det kun om køb af billeder og video.... Nægter at tro at hun mødes med folk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 5. Januar Havde også en længere dialog med hende på Insta… hun er mega fake. Hun påstår at hun bor sammen med hendes kæreste på Østerbro og hun tager incall. Hvordan det lige skulle koordineres med kæresten lykkedes mig aldrig at finde ud af. Hun krævede 2.000 for en time, og påstod at hun havde +100 der stod i kø på at møde hende…. Men der var trods alt kun knap 100 følgere. På mig virkede hun mest af alt som én der går og keder sig lidt og trænger til at folk roser hendes billeder. Men du ser kun billeder af en røv i træningstøj i fitten. Tvivler meget stærkt på at nogen kommer til at møde hende…. Jeg gav op og slettede hende… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 6. Januar Dette er sådan et semi- scam med hensigt på salg af billeder, intet andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 7. Januar PoulPik skrev, for 19 timer siden: et semi- scam Det virker meget venligt at sætte "semi-" foran. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg