Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har været smut forbi. Hun er en del af crewet i thai klinikken “Mandarin” i Herlev. Søg her på ES, og se efter “Dee Dee Wellnes” på AL. Da jeg var der, hed vel tilbudet  ‘sommer’ eller ‘halloween’.

Stedet er alt andet en diskret, hvor du står og venter på en altangang, mens al verdens blinkende lys for thai klinikken lyser dig op.

Jeg fik “thai FP” af Anita, dvs. en slags massage/b2b som start og hurtig bj og sex i løbet af de tildelte 30 min.

Det mest underlige med klinikken, ud over at det er ganske slidt, er at bollerummerne har skydedøre/foldedøre i stof og papir (?) fra 1970’erne. Så ikke larm for meget

Skrevet
  • Author

Haha det lyder da godt nok lidt spøjst med de der døre :D

Men hvordan var selve massagen og sex'en? Jeg kan ikke helt aflæse om det var en god eller dårlig oplevelse du havde

• 2 months later...
Skrevet
Bombadilla skrev, den 5.1.2024 at 18:26:

Har været smut forbi. Hun er en del af crewet i thai klinikken “Mandarin” i Herlev. Søg her på ES, og se efter “Dee Dee Wellnes” på AL. Da jeg var der, hed vel tilbudet  ‘sommer’ eller ‘halloween’.

Stedet er alt andet en diskret, hvor du står og venter på en altangang, mens al verdens blinkende lys for thai klinikken lyser dig op.

Jeg fik “thai FP” af Anita, dvs. en slags massage/b2b som start og hurtig bj og sex i løbet af de tildelte 30 min.

Det mest underlige med klinikken, ud over at det er ganske slidt, er at bollerummerne har skydedøre/foldedøre i stof og papir (?) fra 1970’erne. Så ikke larm for meget

Hej - genopliver lige denne :), hvordan var indlevelsen fra Anita, og er billederne retvisende - overveje lidt om 30 min 4 hands + 30 min FP (med en pigerne) ..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.