Hop til indhold

Recommended Posts

Har været smut forbi. Hun er en del af crewet i thai klinikken “Mandarin” i Herlev. Søg her på ES, og se efter “Dee Dee Wellnes” på AL. Da jeg var der, hed vel tilbudet  ‘sommer’ eller ‘halloween’.

Stedet er alt andet en diskret, hvor du står og venter på en altangang, mens al verdens blinkende lys for thai klinikken lyser dig op.

Jeg fik “thai FP” af Anita, dvs. en slags massage/b2b som start og hurtig bj og sex i løbet af de tildelte 30 min.

Det mest underlige med klinikken, ud over at det er ganske slidt, er at bollerummerne har skydedøre/foldedøre i stof og papir (?) fra 1970’erne. Så ikke larm for meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha det lyder da godt nok lidt spøjst med de der døre :D

Men hvordan var selve massagen og sex'en? Jeg kan ikke helt aflæse om det var en god eller dårlig oplevelse du havde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bombadilla skrev, den 5.1.2024 at 18:26:

Har været smut forbi. Hun er en del af crewet i thai klinikken “Mandarin” i Herlev. Søg her på ES, og se efter “Dee Dee Wellnes” på AL. Da jeg var der, hed vel tilbudet  ‘sommer’ eller ‘halloween’.

Stedet er alt andet en diskret, hvor du står og venter på en altangang, mens al verdens blinkende lys for thai klinikken lyser dig op.

Jeg fik “thai FP” af Anita, dvs. en slags massage/b2b som start og hurtig bj og sex i løbet af de tildelte 30 min.

Det mest underlige med klinikken, ud over at det er ganske slidt, er at bollerummerne har skydedøre/foldedøre i stof og papir (?) fra 1970’erne. Så ikke larm for meget

Hej - genopliver lige denne :), hvordan var indlevelsen fra Anita, og er billederne retvisende - overveje lidt om 30 min 4 hands + 30 min FP (med en pigerne) ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...