Hop til indhold

Søger en lave pige!

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg søger en lav pige i det nord/vest jyske? Nogle gode bud på en lav pige!
Jeg har ingen kriterier om hverken, nationalitet eller krops type! 
håber på i kan hjælpe mig her med links.

gerne under 1.60 da jeg ikke er i den høje ende selv.

på forhånd tak 

Skrevet

Godmorgen. Hvis du kan kan lide asiatiske piger er det et godt sted at se hen for os der ikke er så høje. Mange af dem skriver jo deres højde på a.l. Kvaliteten af sex m.m. svinger nøjagtigt som den gør for europæiske piger

Skrevet
  • Author

Godmorgen og tak for svar. 
Mit håb var at der var nogle, der kunne anbefaleninger til nogle piger. 
nemlig med hensyn til det du skriver med kvalitet og ikke mindst deres “lyst’’!

Skrevet
Montoren31 skrev, 1 time siden:

Godmorgen og tak for svar. 
Mit håb var at der var nogle, der kunne anbefaleninger til nogle piger. 
nemlig med hensyn til det du skriver med kvalitet og ikke mindst deres “lyst’’!

DEr kan jeg desværre ikke hjælpe i det nordjyske

Skrevet

Hvis jeg må anbefale, så udeluk ikke en dværg. For mange år siden, inden jeg startede med GP'ere, så jeg en pige et par gange om ugen. Det kunne aldrig blive til noget længerevarende, men sexen var i særklasse.

Deres korte ben gjorde et par enkelte stillinger helt unikke og strube/hals er normalt bygget, så DT fungerede 100%.

Det behøver ikke kun være asiater du går efter :)

Skrevet
Montoren31 skrev, for 3 timer siden:

Hej jeg søger en lav pige i det nord/vest jyske? Nogle gode bud på en lav pige!
Jeg har ingen kriterier om hverken, nationalitet eller krops type! 
håber på i kan hjælpe mig her med links.

gerne under 1.60 da jeg ikke er i den høje ende selv.

på forhånd tak 

Altså @JenniferRomantica@ gæster af og til både det nord og midtjyske, og hun er som jeg husker hende, nogenlunde indenfor den højde du søger og hun er både sød, køn og en go oplevelse :)

Skrevet

Så tog jeg mig sammen og læste her om en "lave pige" Jeg frygtede noget helt andet stort med det "lave".

Dejligt med små piger, og jeg bakker op om @JenniferRomantica Hun skriver selv:

"Jeg vejer ca 43 kg og måler 149 cm hvilket få ALT til at se størrere ud"

Derudover er hun et super dejligt menneske, som jeg håber snart at se igen. Hun har lige akkurat været i Nordjylland, men sneen forhindrede mig i overhovedet at forsøge at få en aftale med hende.

Desværre går der nok en måned igen, eller hvad Jennifer?

Skrevet
Nyde skrev, 1 time siden:

Desværre går der nok en måned igen, eller hvad Jennifer?

Jaaa hvis det er helt i Aalborg så gå der en lille måned:P.. Jeg tager revanche i Hadsten d. 12 for det var mest der det kunne mærkes at der var snestorm:ph34r:.. Har jo nogle dejlige gæster jeg ikke vil undværer der blev stoppet af sneen..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Har jo nogle dejlige gæster jeg ikke vil undværer der blev stoppet af sneen..

Jeg ville ellers regne et besøg hos dig som en absolut og kritisk nødvendig grund til at køre ud i en snestorm ;) :P

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Jeg ville ellers regne et besøg hos dig som en absolut og kritisk nødvendig grund til at køre ud i en snestorm ;) :P

fedterøv :lol:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Helt enig,, og så længe min chef ikke mener sneen er nogen hindring for, at møde på job.. Så bør det heller ikke kunne hindre at man møder op hos Jennifer :D

Sært nok kunne sneen godt hindre en del af mine kollegaer i at nå frem, så måske de har besøgt Jennifer istedet - can't blame Them ;)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jaaa hvis det er helt i Aalborg så gå der en lille måned:P.. Jeg tager revanche i Hadsten d. 12 for det var mest der det kunne mærkes at der var snestorm:ph34r:.. Har jo nogle dejlige gæster jeg ikke vil undværer der blev stoppet af sneen..

Jeg tænker nok Aalborg, men lige præcis denne gang, var jeg ude på en alt for lang tur onsdag, og tænkte at kunne komme forbi Hadsten. Det viste sig så at være fuldkommen umuligt, iøvrigt også at komme hjem. På mirakuløs vis undgik jeg at skulle overnatte i bilen eller på et evakueringscenter;)

Skrevet
Bobstar skrev, den 5.1.2024 at 11:35:

Hvis jeg må anbefale, så udeluk ikke en dværg. For mange år siden, inden jeg startede med GP'ere, så jeg en pige et par gange om ugen. Det kunne aldrig blive til noget længerevarende, men sexen var i særklasse.

Deres korte ben gjorde et par enkelte stillinger helt unikke og strube/hals er normalt bygget, så DT fungerede 100%.

Det behøver ikke kun være asiater du går efter :)

Der er vist mange der godt vil prøve en dværg, jeg selv ink. Men der er ikke så mange af dem rundt omkring og slet ikke i GP verden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.