Hop til indhold

SaftigeSilke i Randers - fantastisk GFE

Featured Replies

Skrevet

Efter 11 timer på E45 i går, syntes jeg at jeg havde fortjent en lille gave...

Skrev derfor på mail til SaftigeSilke på 23.

https://annoncelight.dk/showad/365756

Blond hår, sød stemme, frække a-bryster med endnu mere frække nippels og en yderst velsmagende vagina.

Det specielle ved dette setup er, at hun kan godt lide at være lidt spændt op og bruger blindfold under hele forløbet.

Var lidt nysgerrig på det men er overhovedet ikke til BDSM.

Da hun er spændt op fra starten, bliver døren åbnet af en anden, som også modtager pengene.

Hun tænder bl.a. på at hun ikke kan se dig og hun bliver virkelig ophidset undervejs.

Dette forhindre ikke en rigtig god kemi og en fantastisk oplevelse. Masser af snak før, under og efter.

Rent faktisk den bedste GFE til dato - intet mindre. Mine varmeste anbefalinger.

Kommer-jeg-igen-procenten = 100%

Priser og ydelser må i tage med Silke ;-)

Redigeret af The_Boobman

Skrevet
The_Boobman skrev, for 19 timer siden:

Blond hår, sød stemme, frække a-bryster med endnu mere frække nippels og en yderst velsmagende vagina.

Det specielle ved dette setup er, at hun kan godt lide at være lidt spændt op og bruger blindfold under hele forløbet.

Da hun er spændt op fra starten, bliver døren åbnet af en anden, som også modtager pengene.

Hun tænder bl.a. på at hun ikke kan se dig og hun bliver virkelig ophidset undervejs.

Dette forhindre ikke en rigtig god kemi og en fantastisk oplevelse. Masser af snak før, under og efter.

Rent faktisk den bedste GFE til dato - intet mindre. Mine varmeste anbefalinger.

annoncen er væk

Skrevet

Hvordan er hun bundet op ? 

The_Boobman skrev, den 4.1.2024 at 18:23:

Skrevet

Hun har bare bundet hænderne. I hvert fald da jeg var der.

Kan kun tilslutte mig de positive ord om hende. Den bedste oplevelse jeg har haft med nogen betalt. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Utroligt sød og flot pige.

Hun hører hjemme i en en etage ejendom i NV

Hun var kun blindfolded da jeg besøgte hende men hun var meget med i legen så aktiv som man kan være når man er blindfolded 

Sjovt setup, lidt langsommelig dialog men fed oplevelse 

Skrevet

Hej brødre

Jeg er i gang med at sætte et møde op med Silke til i morgen d. 27/1-24 om formiddagen kl 10 (tidspunkt ikke fast aftalt). 

Kæk som hun er, spørger hun om jeg tager en ven eller to med. 

Så hvem er interesseret? 

Fang mig på [email protected] 

Skrevet
Peter Wilsonn skrev, for 4 timer siden:

Hej brødre

Jeg er i gang med at sætte et møde op med Silke til i morgen d. 27/1-24 om formiddagen kl 10 (tidspunkt ikke fast aftalt). 

Kæk som hun er, spørger hun om jeg tager en ven eller to med. 

Så hvem er interesseret? 

Fang mig på [email protected] 

Det er jo nok ikke gratis. Sagde hun noget om pris ?

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.