Hop til indhold
Kontio

Fake profiler??

Recommended Posts

Nej Kontio jeg er ikke enig ! De ene har jo tydeligt priser på hvad der tilbydes, den anden tilbyder blid sex. Den tredje kan virke lidt mystisk men ring og spørg.

Det er f...... trættende med alle de mistroiske EG medlemmer der tror at alt er fake.

Ring til dem, lav en aftale, mød op og se om alt passer. Gør det ikke det så vend om i døren.

Men lad være med at anvende samme metoder som på fjæsbog hvor man mistænker alle for alt muligt under dække af anonymitet. Grow up opfør dig ordentligt og lad være med at beskylde sagesløse GP'er for at være fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 5 minutter siden:

Nej Kontio jeg er ikke enig ! De ene har jo tydeligt priser på hvad der tilbydes, den anden tilbyder blid sex. Den tredje kan virke lidt mystisk men ring og spørg.

Det er f...... trættende med alle de mistroiske EG medlemmer der tror at alt er fake.

Ring til dem, lav en aftale, mød op og se om alt passer. Gør det ikke det så vend om i døren.

Men lad være med at anvende samme metoder som på fjæsbog hvor man mistænker alle for alt muligt under dække af anonymitet. Grow up opfør dig ordentligt og lad være med at beskylde sagesløse GP'er for at være fake.

Og du tror simpelthen ikke at disse folk der sidder og laver en fake profil, ved hvordan man får en profil til at virke mere troværdig og lokkende!? 21 år, færdig som pædagog, 800 kr og muligt uden gummi!!!
Du vil have jeg skal ringe?? Har du tjekket profilerne? Ingen opgiver nummer, to er på snapchat og profilerne er kun få dage gamle. Den ene er faktisk oprettet i dag og googler man, er der alligevel en annonce fra i går som dog er slettet når man går ind på den!
En af dem skriver små bryster og på billedet er der kæmpe meloner!

Der er så mange alarmklokker i de annoncer!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ret simpelt, hold dig væk. Vi skal selv nok finde ud af om de kan levere varen. Hvorfor leger du amatør detektiv ?

Har du en drejebog for det der trigger at du mener de er fake ?

Så udlever checklisten herinde så kan vi selv afgøre om det er fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annonce nr. 1 skal kontaktes på en mailadresse der indeholder tal, hvilket er ret karakteristisk for de "piger" der har problemer med deres mail og gerne vil fortsætte kommunikationen på en "datingside" hvor det koster penge at sende beskeder. Billedet kan findes utallige steder med Google , Yandex og Tineye .

Annonce 3 virker dog til at have billeder fra et dansk solcenter, men ydelser og priser hænger ikke sammen i de 2 sidste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg leger ikke amatørdetektiv. Stiller et spørgsmål!
Det er dig der flyver helt ad helvede til op i en spids og angriber MIG og ikke det jeg skriver! DU begynder at lege politimand og moderator og vil bestemme hvad der bliver spurgt til! 

Hvis jeg skal vende den, hvad har du med de annoncer at gøre???

Redigeret af Kontio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg syntes ikke at de virker mere Fake end mange andre - bare min mening og du Kontio har din så hvorfor skændes om det ?

Jeg er da enig med dig, hvorfor skændes om det!? Men du svarer jo også pænt og roligt i modsætning til en anden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været på snap med ‘hende’ i annonce nummer 3. ‘Hun’ forventer at man sender sugar som hjælp til at købe nyt undertøj, legetøj osv uden nogen form for garanti for andet end at forblive ‘venner’ på snap. Så snart jeg bad om et specifikt billed, som verifikation på hendes ægthed, så blev jeg slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik svar fra den ene om at jeg kunne finde hende på taboofinder!

Så måske jeg bare havde en lille smule ret!!!

Redigeret af Kontio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...