Hop til indhold

AMIGO i København

Featured Replies

Skrevet

Har læste at der nu er adgang for både maænd og kvinder visse dage i Amigi i København.

Er der noget der har været der mens der også er kvinder?

Skrevet

Har der ligefrem været forment dame adgang  ?

Cosy før LK - Homo MK + straight MK. Fantastisk sted og stemning.. 

Nevermind, Gay, Masken primært Bøssebarer - men byder da også ALLE damer/mænd velkommen.. Fan af Homosteder faktisk :wub:

Skrevet

Hvis du mener Amigo Bar der ligger Schønbergsgade 4 lige før T-krydset og få meter og et enkelt husnummer fra Gammel Kongevej, så er der lidt flere kvinder end mænd på en typisk hverdagsaften/nat vil jeg mene. Folks seksuelle orientering skal jeg lade være usagt, men det er vist lidt en pose blandede bolsjer hvor frisind og fordomsfrihed flyder helt naturligt. 
Jeg går vist for sjældent i byen/på bar til at jeg kvalificerer mig til at være stamgæst. Men havde jeg haft et stamværtshus ville det være dét. Og ikke kun fordi det ligger i "mit hood". 
Det er egentlig bare et værtshus som jeg oplever det. De åbner desværre lidt sent (22.00 alle ugens dage) og holder åbent til ingen længere køber noget eller solen står op - cirka. 
Der kommer flest unge mennesker. Yngre end mig i hvert fald ;) 

Har aldrig set noget der minder om hverken åbenlys eller semi-prostitution, og har ej heller opfattelsen af at stedet er besøgt af "freelancere" eller barpiger eller -drenge de sidste mange mange år på stedet. Men det er bestemt muligt at jeg bare ikke ser det fordi jeg ikke kigger efter det.
Det kan snildt udvikle sig til at være ret festligt hvor der opstår "tumult og danseglæde" sådan lidt spontant på gulvet foran baren med jukebox osv. i weekenderne, men på en hverdag er stemningen mest bare sådan "brunt værtshus"-agtig, og indretningen er lidt sådan gedigen, funktionelt 80'er-agtig og sporadisk. 
Der er vist stadig et karaoke anlæg også, hvor man lejlighedsvist kan være heldig at en lækker trans gi'r den gas som Gloria Gaynor, Dolly Parton eller Cher. Det er dog længe siden jeg sidst oplevede det selv, og jeg kommer lidt i tvivl om hvorvidt der stadig er karaoke i det hele taget nu jeg tænker efter.

De har en semi-aktiv åben facebook gruppe hvor folk der har mistet en hoodie eller en telefon i løbet af natten efterlyser, eller folk spørger "hvem kommer i aften?" og der er en del selfies og billeder folk poster, så man kan få en fornemmelse af stedets gæster. 
https://www.facebook.com/groups/11019894806/ 

Det er et umærket sted at score damer - hvis man selv er dame i hvert fald. Eller "man" er et par hvor den ene er en dame... øh... altså... "det har jeg hørt fra en veninde" :P:wub: 

God fornøjelse! 
Kærligst Eva <3

PS: Mener du Amigo Sauna, i Studiestræde - indre by... så må andre synge den næste sang i rundesang ;) 
https://amigosauna.dk/ 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Der er vist kun adgang for kvinder i hverdagene.

https://amigosauna.dk/info/

"We are open for Men , Women and Transgenders every day apart from Fridays and Saturdays which are exclusively for Men and Trangenders."

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.