Hop til indhold

Recommended Posts

Guest megetsexglad

Hej alle sammen,

Håber i er kommet fint ind i det nye år!

Jeg har været del af denne verden i en del år nu (dog min første profil herinde), og tænker at det er tid til at være sammen med en sød thaipige for første gang.

Jeg tænker at det skal være en af disse: CherryNabi eller Deer (kan desværre ikke linke til Nympho, men i kender hende helt sikkert).

Mine præferencer er at pigen er fit med flad mave, gerne store bryster (ikke must), og rundt eller stram numse. Det er også plus hvis hun tungekysser. :wub:

For at give jer videre idé om hvad jeg kan lide ift. krop, er jeg vild med Jenny, Lara (ikke været her længe, men holdte primært til i Rødovre - krop a la Nessa Devil) og Michelle (er her ikke nu, men fra Ungarn og holder primært til i Ørestaden når hun er her).

Hvem synes i jeg skal besøge ud af dem jeg har nævnt? Har i andre i kan anbefale mig som matcher mine præferencer, skal i være så velkomne til at skrive i tråden. Jeg ønsker blot den bedst mulige oplevelse med en dejlig thaipige.

Glæder mig til at høre fra jer. :D

Vh.
megetsexglad

 

PS admin/moderator må gerne flytte tråden til "efterlysninger af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København". 

Redigeret af megetsexglad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo eliten du har udset dig. Så det kommer nok an på hvad du er i humør til på dagen.

Cherry og Nabi er GFE i verdensklasse og du får en super oplevelse hos dem begge. Nabi er nok lidt nemmere at få fat på hvis det er første gang du besøger dem.

Deer er vel en blanding af GFE i verdensklasse og PSE, dog ikke fuld PSE,  hvad pokker kalder man det? GFE+ eller Dirty GFE? Jeg tror du ved hvad jeg mener :) Hun leverer i den grad også.
Deer er nok svær at træffe denne og næste uge grundet skole, hvis hun ikke kender dig.

Hvis du virkelig vil forkæle dig så skal du tage en nat med Deer :P

Enjoy og jeg håber du laver en anmeldelse vi andre kan læse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
megetsexglad skrev, den 4.1.2024 at 11:34:

Hej alle sammen,

Håber i er kommet fint ind i det nye år!

Jeg har været del af denne verden i en del år nu (dog min første profil herinde), og tænker at det er tid til at være sammen med en sød thaipige for første gang.

Jeg tænker at det skal være en af disse: CherryNabi eller Deer (kan desværre ikke linke til Nympho, men i kender hende helt sikkert).

Mine præferencer er at pigen er fit med flad mave, gerne store bryster (ikke must), og rundt eller stram numse. Det er også plus hvis hun tungekysser. :wub:

For at give jer videre idé om hvad jeg kan lide ift. krop, er jeg vild med Jenny, Lara (ikke været her længe, men holdte primært til i Rødovre - krop a la Nessa Devil) og Michelle (er her ikke nu, men fra Ungarn og holder primært til i Ørestaden når hun er her).

Hvem synes i jeg skal besøge ud af dem jeg har nævnt? Har i andre i kan anbefale mig som matcher mine præferencer, skal i være så velkomne til at skrive i tråden. Jeg ønsker blot den bedst mulige oplevelse med en dejlig thaipige.

Glæder mig til at høre fra jer. :D

Vh.
megetsexglad

 

PS admin/moderator må gerne flytte tråden til "efterlysninger af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København". 

Sweet Naughty Deer | Thai massage i Rødovre 

Du skal kopier teksten

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...