Hop til indhold

Laura 6000 kolding

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jeg er intra i at høre om nogle har besøgt denne person. https://annoncelight.dk/showad/393077 . Dansk, gode priser, ser rigtig flot ud. Jeg tænker om det er for godt til at være sandt (nyoprettet annonce) kan jeg se. Kunne være nogle af jer har "været" der de seneste 2 dage hun har været åbnet.

Skrevet

Det virker "for godt til at være sandt" 

30 min ALT incl. for 900 kroner - UDEN kondom? For sådan en babe? Jeg kan selvfølgelig godt tage fejl, meeeeeeen..... 

Skrevet
  • Author
Mr_Swingking skrev, for 26 minutter siden:

Det virker "for godt til at være sandt" 

30 min ALT incl. for 900 kroner - UDEN kondom? For sådan en babe? Jeg kan selvfølgelig godt tage fejl, meeeeeeen..... 

præcis min tanke også. Jeg er bange for man hopper i en fælde og ender i noget "afpresnings" pis. Dansk UNG babe UDEN kondom og har samme priser som en "knap så pæn" udlænding MED kondom. Tvivler også.

Skrevet

Ja det ser for godt ud til at være sandt.

Jeg lavede en aftale med hende, fik en adresse som jeg kørte til.

Var der 10 min før aftalt tid, skrev til hende for at få lejligheds nummer.

Ingen svar fra hende, har 2 telefon nummer på hende, ingen svar, hverken på sms eller opkald.

Skrevet
  • Author
Asp.73 skrev, 1 time siden:

Ja det ser for godt ud til at være sandt.

Jeg lavede en aftale med hende, fik en adresse som jeg kørte til.

Var der 10 min før aftalt tid, skrev til hende for at få lejligheds nummer.

Ingen svar fra hende, har 2 telefon nummer på hende, ingen svar, hverken på sms eller opkald.

fatter ikke hvad personen får ud af det. Æv, du må finde en ny som er pålidelig ! happy hunting

Skrevet

⁸Anden del.

Jeg nåede lige at køre væk fra p pladsen så skrev hun tilbage at hendes telefon havde været slukket.

Jeg vendte bilen og kørte tilbage.

Resten af historien kan læses i skærm klip af hvad hun skrev til mig.

Screenshot_20240105_112731_Messages.jpg

Screenshot_20240105_113341_Messages.jpg

Screenshot_20240105_112659_Messages.jpg

Screenshot_20240105_112750_Messages.jpg

Skrevet
  • Author
Asp.73 skrev, for 4 timer siden:

⁸Anden del.

Jeg nåede lige at køre væk fra p pladsen så skrev hun tilbage at hendes telefon havde været slukket.

Jeg vendte bilen og kørte tilbage.

Resten af historien kan læses i skærm klip af hvad hun skrev til mig.

Screenshot_20240105_112731_Messages.jpg

Screenshot_20240105_113341_Messages.jpg

Screenshot_20240105_112659_Messages.jpg

Screenshot_20240105_112750_Messages.jpg

æv, har lige læst om det scam nummer hos en anden. Hvor er det en skam. Man skal være mistænksom, godt du valgte at være det. Undre mig over det der "scam". Man kan jo bare følge efter pigen som man skal aflevere pengene hos ? hun kan da ikke bare løbe med dine penge uden at forvente du jagter hende. Men hun vil nok være dukket op i bil og så kørt væk. Man burde finde en måde at pranke dem på. Blokere deres "flugtvej", tage billeder af dem, et eller andet. Det er en skam der er så mange af de personer lige pt . Håber du fandt en anden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.