Hop til indhold
NikolajT

Er Engelsburg lukket?

Recommended Posts

Nu har der ikke været liv i deres side i 14 dage selv om der må være en masse penge at tjene i betragtning af, at der ikke er mange piger i byen pt.
Men der er åbent i Glücksburger Strasse 49.

Redigeret af NikolajT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. Engelsburg adresserne er stadig besat.

Tror/ved dog ik om Sara er så meget på som før i tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wish skrev, for 10 timer siden:

Nej. Engelsburg adresserne er stadig besat.

Tror/ved dog ik om Sara er så meget på som før i tiden.

Der er ikke nogen på Nord, bortset fra Glücksburger Strasse 49.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, den 5.1.2024 at 02:40:

Der er ikke nogen på Nord, bortset fra Glücksburger Strasse 49.

Har nu sms med et par af pigerne samt mutter Sara.
Det er kun siden engelsburg-fl.de som for fremtiden ikke bliver opdateret mere, pigerne på det `tidligere`  engelsburg vil fremover kunne ses på sexnord.de

Sara er nok ved at trække sig endnu mere fra faget efter over 30 års hårdt arbejde i både sengen og efterfølgende med at holde styr på lokaliteterne.

Husker Sara tilbage fra hun startede med hendes veninde (Natalie) i Meiereistrasse 7 i taglejligheden, et super lækkert sted med en meget larmende seng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wish skrev, den 7.1.2024 at 11:55:

Har nu sms med et par af pigerne samt mutter Sara.
Det er kun siden engelsburg-fl.de som for fremtiden ikke bliver opdateret mere, pigerne på det `tidligere`  engelsburg vil fremover kunne ses på sexnord.de

Sara er nok ved at trække sig endnu mere fra faget efter over 30 års hårdt arbejde i både sengen og efterfølgende med at holde styr på lokaliteterne.

Husker Sara tilbage fra hun startede med hendes veninde (Natalie) i Meiereistrasse 7 i taglejligheden, et super lækkert sted med en meget larmende seng.

Hvornår startede hun og hvordan så hun ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara var en flot slank bi pige, idag en pæn slank dame med en god krop og meget små bryster, hun var samboende med forskellige pige kærester som tildels også jobbede på hendes steder, husker især hendes veninde Vivian som virkelig var super god i sengen.

Natalie som Sara startede op med i tidernes morgen i midt 90`erne var en slank flot pige med et meget stort køllet rødt hår, hun fik senere lavet de flotteste store silicone bryster i en str E/F, hende havde jeg igennem længere tid flere frække møder med.

Der skal siges at jeg dengang boede rundt om hjørnet af Meierreistrasse 7 hvor de dengang startede op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkelig nok har Meiereistraße kun 3 husnumre: 1 - 3 - 5. Jeg tænker, du mener Harrisleer Str. 27, som har indgang i Mejerigade. Jeg vidste ikke, at "Sara" og "Natalie" startede oppe under taget. Jeg kender dem kun fra lejligheden "LORD" i stueplan. Sara bliver 48 i april, så det er sikkert rigtigt, at hun har været i branchen så længe. Jeg vurderer hendes personlige præferencer i denne rækkefølge: Hunde - kvinder - mænd. Det siger også noget om branchen. Det  er muligt, at Vivian var god i sengen; men ellers er der intet godt at skrive om denne misbrugskvinde. Natalie tog en kosmetikuddannelse i Hamborg og forlod derefter branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taurus skrev, den 15.1.2024 at 16:16:

Mærkelig nok har Meiereistraße kun 3 husnumre: 1 - 3 - 5. Jeg tænker, du mener Harrisleer Str. 27, som har indgang i Mejerigade. Jeg vidste ikke, at "Sara" og "Natalie" startede oppe under taget. Jeg kender dem kun fra lejligheden "LORD" i stueplan. Sara bliver 48 i april, så det er sikkert rigtigt, at hun har været i branchen så længe. Jeg vurderer hendes personlige præferencer i denne rækkefølge: Hunde - kvinder - mænd. Det siger også noget om branchen. Det  er muligt, at Vivian var god i sengen; men ellers er der intet godt at skrive om denne misbrugskvinde. Natalie tog en kosmetikuddannelse i Hamborg og forlod derefter branchen. 

Meierreistrasse har nu også et hus på adressen nr 7, som er en hvid bygning med en lejlighed i toppen som tidligere var Sara/Natalie startsted på madrassen.
Syntes ikke det er pænt at du kalder Vivian en misbrugskvinde, ved hun idag har problemer med noget som mange andre mennesker også har, så intet nyt der og da slet ik noget man skriver negativt omkring.

På toppen var Vivian på stadie med Julia som også tidligere huserede i Engelsburg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...