blaugrana 70 Skrevet 3. Januar, 2024 Hej med jer Nogen der ved om Lea fra Rødovre er på ferie eller lign? Kan slet ikke komme i kontakt med hende. pff blaugrana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 977 Skrevet 3. Januar, 2024 Super anmeldelse…. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1595 Skrevet 3. Januar, 2024 Kubrick skrev, 1 time siden: Super anmeldelse…. Det er måske ikke en anmeldelse, men Lea (hvis det er Russiske Lea) fortjener faktisk en super anmeldelse. Hun er en dejlig og fræk kvinde og stærkt vanedannende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 154 Skrevet 3. Januar, 2024 OldGentlemann skrev, for 5 minutter siden: Det er måske ikke en anmeldelse, men Lea (hvis det er Russiske Lea) fortjener faktisk en super anmeldelse. Hun er en dejlig og fræk kvinde og stærkt vanedannende. Kunne man måske få et link, så jeg ved hvad jeg skal se efter næste gang jeg er i Rødovre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1595 Skrevet 3. Januar, 2024 Bjørn skrev, for 15 minutter siden: Kunne man måske få et link, så jeg ved hvad jeg skal se efter næste gang jeg er i Rødovre? Hun har ingen annonce så vidt jeg ved. Hun har vist kun arbejdet med faste kunder igennem flere år. Hun er så populær, at det er tilstrækkeligt for hende. Måske andre ved noget om hun er begyndt at annoncere igen indimellem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 3. Januar, 2024 OldGentlemann skrev, 1 time siden: Det er måske ikke en anmeldelse, men Lea (hvis det er Russiske Lea) fortjener faktisk en super anmeldelse. Hun er en dejlig og fræk kvinde og stærkt vanedannende. Men så var det måske på sin plads med en anmeldelse, i stedet for bare en kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg