Hop til indhold

Lea fra Rødovre - - ferie??

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

Nogen der ved om Lea fra Rødovre er på ferie eller lign? Kan slet ikke komme i kontakt med hende. 

pff

blaugrana 

Skrevet
Kubrick skrev, 1 time siden:

Super anmeldelse….

Det er måske ikke en anmeldelse, men Lea (hvis det er Russiske Lea) fortjener faktisk en super anmeldelse. Hun er en dejlig og fræk kvinde og stærkt vanedannende.

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 5 minutter siden:

Det er måske ikke en anmeldelse, men Lea (hvis det er Russiske Lea) fortjener faktisk en super anmeldelse. Hun er en dejlig og fræk kvinde og stærkt vanedannende.

Kunne man måske få et link, så jeg ved hvad jeg skal se efter næste gang jeg er i Rødovre?

Skrevet
Bjørn skrev, for 15 minutter siden:

Kunne man måske få et link, så jeg ved hvad jeg skal se efter næste gang jeg er i Rødovre?

Hun har ingen annonce så vidt jeg ved. Hun har vist kun arbejdet med faste kunder igennem flere år. Hun er så populær, at det er tilstrækkeligt for hende.

Måske andre ved noget om hun er begyndt at annoncere igen indimellem?

Skrevet
OldGentlemann skrev, 1 time siden:

Men så var det måske på sin plads med en anmeldelse, i stedet for bare en kommentar. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.