Hop til indhold

Small size Baby Otty

Featured Replies

Skrevet

Hej derude! Jeg tænkte om der var nogen som havde besøgt Otty og vidste og hun var legit? Hun er lige min lille type, men det virker en smule suspekt haha

Hendes link bliver først aktiv omkring kl. 20-21 hver dag

Link: https://annoncelight.dk/showad/387982

Redigeret af Keeper
Manglede informationer

Skrevet

Du må ikke poste billeder fra annoncer i forespørgsler. 

Skrevet

Jeg har haft skrevet til hende, hvis det er hende jeg tænker på. Jeg fandt billederne online på andre sider - alarmklokke.

Jeg roste hendes udseende og spurgte om det virkelig var hende, hvilket hun påstod - Jeg kunne dog ikke få lov at besøge hende. Kun outcall var muligt. - Jeg er ikke alene på min adresse, så det blev ikke til nogen aftale.

Skrevet
  • Author
AlfaN skrev, den 3.1.2024 at 12:44:

Du må ikke poste billeder fra annoncer i forespørgsler. 

Hov, det vidste jeg ikke, my bad!

Skrevet
  • Author
Maxxon skrev, for 5 timer siden:

Jeg har haft skrevet til hende, hvis det er hende jeg tænker på. Jeg fandt billederne online på andre sider - alarmklokke.

Jeg roste hendes udseende og spurgte om det virkelig var hende, hvilket hun påstod - Jeg kunne dog ikke få lov at besøge hende. Kun outcall var muligt. - Jeg er ikke alene på min adresse, så det blev ikke til nogen aftale.

Har selv snakket i telefon med hende og ja der var kun mulighed for outcall, så jeg kunne heller ikke :( Hvilke sider har du fundet hendes billeder på?

Skrevet
zicked skrev, for 17 minutter siden:

Hvilke sider har du fundet hendes billeder på?

Hvis du højreklikker på et af hendes billeder i google chrome og søger på billedet kommer der et hav af sider op med samme serie billeder som er brugt i hendes annonce 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.