Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har endelig besluttet mig at skrive en anmeldelse af den berømte Jenny fra Taastrup.

Efter arbejdet besluttede jeg mig for at fejre årets udgang, og spurgte adskillige diverse steder omkring tider osv. Jenny var en af de første der meldte ud, og skrev at hun havde et hul i skemaet. 

Aftalen lød på 30min, men Jenny's væsen er så overtalende så jeg valgte hurtigt 1 time i stedet. priser og ydelser snakker man som regel med Jenny om, og hun er mere medgørlig hvis hun kender og kan lide én.

efter pengene skiftede hånd, kom hun tilbage og begyndte straks at opvarme mig. 

En af grundene jeg vælger at tage til Jenny er fordi hun har en seksuel tiltrækningskraft som man sjældent møder. Jeg bliver tændt fra sekundet hun smider kjolen, og kigger dybt i øjnende mens hun smiler. Ofte har jeg svært ved at få udløsning, men med hende sker det temmelig hurtigt, og op til flere gange. efter første omgang ligger vi os og kæler med hinanden. Hun begynder så at grine at jeg ikke holder særlig længe, og at jeg kun behøver mere end 15 min. Jeg forklarer så at jeg normalt tager længe omkring udløsning (hvis det sker). Hun siger så at jeg kun burde ses med hende, og glemme resten da hun er min "perfect girl".

Efter den udtalelse begynder hun at lege med den lille "operaelsker" og siger hun gerne vil have mere fordi hun er liderlig efter sin korte juleferie. Som sagt bliver det ikke til en lang kamp, og efter 10 min giver jeg efter.

Da jeg er vild med hendes krop, spørger jeg om hun har lyst til en massage. Efter lidt misforståelse, takker hun ja til det, og fortæller hun har brug for lidt massage. Hun ligger først på maven og mine fingre glider op og ned af hendes krop. Ikke ét sted på kroppen bliver overset. efter et par minutter med forhøjelse af vores liderlighed, vender hun sig om på ryggen, og nu er det kun 2 steder der får opmærksomhed. Jeg fortsætter sådant indtil hun river mit hoved op og stikker sin tunge i min mund, og hvisker sensuelt i mit øre at hun er så liderlig og at hun vil have at jeg tager hende igen.

Jeg har aldrig haft 2 udløsninger med en gp på en 1 time eller 2, og nu vil hun gerne starte på omgang nummer 3. Jeg Spurgte hurtigt ind om det var en god idé (timen var allerede gået på det tidspunkt) men hendes appetit var stadig ikke mættet.

Denne gang tog cirka en halv time, men vi fik gået alle stillinger igennem. Der var 2 situationer hvor hun skriger at hun skulle komme. Hendes rystelser og klynke om at jeg skulle fortsætte mens hun havde orgasme, var så intens at efter hendes anden "orgasme", fik jeg også en orgasme. Mens vi begge får orgasme tager hun igen mit hoved, men i stedet for at voldtage min mund med hendes tunge, kysser vi passioneret og blidt.

Efter vores sidste omgang er jeg udkørt, og kan selv se på klokken at det var på tide at komme videre. Hun imod at jeg skulle gå, og tilbød at blive lidt længere, eller fejre nytår med hende ( og de andre personer der var på daværende tidspunkt) 

Jeg sagde pænt nej tak, men fortalte mine planer omkring nytår, og at vi kunne sagtens linke op senere på natten. Tog tøj på og op vej ud, men ikke uden et farvelkys og "I love you baby" ud af døren.

Alt i Alt har Jenny gang på gang vist sig at være alle pengene (og besværet) værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenny er super dejlig. Et vildt godt knald og så er hun rigtig god til at sælge illusionen om at hun bare gerne vil bolle med en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 38 minutter siden:

Jenny er super dejlig. Et vildt godt knald og så er hun rigtig god til at sælge illusionen om at hun bare gerne vil bolle med en.

Hvad mener du med "illusion"???

Selvfølgelig vil hun bolle med os. Det er ligesom at sige en Ferrari ikke har lyst til at køre stærkt. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 8 minutter siden:

Hvad mener du med "illusion"???

Selvfølgelig vil hun bolle med os. Det er ligesom at sige en Ferrari ikke har lyst til at køre stærkt. :mrgreen:

Mon det osse gælder hvis man siger man ikke har penge ;):rolleyes:

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 35 minutter siden:

Mon det osse gælder hvis man siger man ikke har penge ;):rolleyes:

/DFyr_36

Lige så meget , som hvor meget Ferrari du får kørt uden penge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, 1 time siden:

Lige så meget , som hvor meget Ferrari du får kørt uden penge :P

Præciiiis! Kvalitet koster.

Vi skal jo allesammen tjene til vejen og dagen. Selvom sex sælger rigtig godt så er der jo andre måder at tjene penge på. Det anbefales at man vælger et job man kan lide. Jeg ser ingen tegn på at Jenny ikke er vild med hvad hun laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 2 timer siden:

Mon det osse gælder hvis man siger man ikke har penge

Det er da ligegyldigt. Jeg eeeelsker da også at løse mine kunders problemer. Jeg eeeelsker det jeg laver. Hvis en kunde spurgte om jeg ville gøre det gratis, er svaret da nej. Så kan han rende og hoppe. Jeg skal have mad på bordet. Men det tager stadig ikke glæden fra det jeg laver.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 3 timer siden:

Lige så meget , som hvor meget Ferrari du får kørt uden penge :P

Jeg har engang kørt gratis i en Ferrari,  så det sker jo... :lol: Man skal jo aldrig sige aldrig ;)

/DFyr_36

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Det er da ligegyldigt. Jeg eeeelsker da også at løse mine kunders problemer. Jeg eeeelsker det jeg laver. Hvis en kunde spurgte om jeg ville gøre det gratis, er svaret da nej. Så kan han rende og hoppe. Jeg skal have mad på bordet. Men det tager stadig ikke glæden fra det jeg laver.  

Godt ord igen, jeg elsker også mit arbejde og har sommetider skrevet for få timer på, da det ellers ville have set lidt for træls ud for kunden. Men det er ikke ofte det er sket, men sommetider. Derfor...kan man da godt alligevel håbe :P

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 23 minutter siden:

Godt ord igen, jeg elsker også mit arbejde og har sommetider skrevet for få timer på, da det ellers ville have set lidt for træls ud for kunden. Men det er ikke ofte det er sket, men sommetider. Derfor...kan man da godt alligevel håbe :P

/DFyr_36

Jo jo, men een ting er at give lidt ekstra tid (som Jenny jo også gjorde ovenstående) - noget helt andet er at gøre det hele gratis. Men vi er enige :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ingen problemer med at se forskellen mellem at betale for en time , og få den helt gratis. Jeg har altid fortalt mig selv (løjet?) at de kvinder som har mindre indflydelse på deres dagligdag, prøver at vise deres taknemlighed gennem prisnedslag, ydelser, samt overtid. 

Har efterhånden mødt en del kvinder, og hver især har deres måde at vise deres hengivenhed. Nogle skriver beskeder dagligt, samt sender billeder/videoer. Nogle prøver at arrangere en middag, bytur, sightseeing, osv. 

Min førstehåndsindtryk af stedet var at de var pengegriske og ville tage alle mulige genveje. Forskellen er bare nu at Jenny kender mig, og virker mindre "professionel" end i starten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Operaelskeren skrev, den 3.1.2024 at 21:10:

Har ingen problemer med at se forskellen mellem at betale for en time , og få den helt gratis. Jeg har altid fortalt mig selv (løjet?) at de kvinder som har mindre indflydelse på deres dagligdag, prøver at vise deres taknemlighed gennem prisnedslag, ydelser, samt overtid. 

Har efterhånden mødt en del kvinder, og hver især har deres måde at vise deres hengivenhed. Nogle skriver beskeder dagligt, samt sender billeder/videoer. Nogle prøver at arrangere en middag, bytur, sightseeing, osv. 

Min førstehåndsindtryk af stedet var at de var pengegriske og ville tage alle mulige genveje. Forskellen er bare nu at Jenny kender mig, og virker mindre "professionel" end i starten. 

Jeg er enig, stedet er frygteligt og chefen virker til at være alt for hård med bookinger osv. men Jenny er sød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...