Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg hos "Superthai" for nogle uger siden. Men pga. juletravlhed kommer indlægget først nu.
Hun var hurtigt med kommunikation og med på specielle ønsker. (ikke noget der minder om noget kinky, bare lidt forventningsafstemning) ;)

Da jeg ankom, blev jeg ganske rigtig modtaget af kvinden på billederne. Smilende og venlig. Så langt så godt :rolleyes:
Stedet er okay, men heller ikke mere end det. Tog et hurtigt bad, af respekt, men ikke af nød.

Selve massagen... altså... det kan ikke kaldes massage. Ikke under nogen omstændigheder. Så jeg forsøgte at guide hende en smule i forhold til, hvad vi havde aftalt. Ved at sige: "Det er dejligt, når du gør sådan... "  Men ingen reaktion. Så der fortrød jeg, at jeg havde booket 60 minutter.:wacko:
Da hun afklædte sig, ombestemte jeg mig meget hurtigt. Kun bj/hj afslutning. Det var så også en fejl .
Begge dele blev udført med en hastighed, der bestemt kræver en eller anden form for kraftig afkøling !!!   Hold nu op for en fart, der var var på !  Det var ikke behageligt på nogen planet i universet. Men måske derfor det hedder "Superthai", for bevægelserne er super hurtige.

Så til sidst sagde jeg tak for nu. Tog et kold bad, og bestemte mig for at høre om lpip have tid. Mere om det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...