Hop til indhold
Vixenida

Aarhus Hotel

Recommended Posts

Jeg har nu haft et par møder allerede, på to specifikke hoteller jeg har avendt, men jeg vil gerne høre om der er andre hoteller (med direkte adgang til værelse uden elevatorkort).

Skriv gerne i privat besked, hvis du/I kender til noget. Vil gerne benytte mig af det nu på fredag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har nu haft et par møder allerede, på to specifikke hoteller jeg har avendt, men jeg vil gerne høre om der er andre hoteller (med direkte adgang til værelse uden elevatorkort).

Skriv gerne i privat besked, hvis du/I kender til noget. Vil gerne benytte mig af det nu på fredag :D 

ved jelling ligger skovdal kro hvor man bor i seperat bygning med egen indgang til hvert værelse hvis det ikke er for langt væk vh jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vixenida skrev, for 9 minutter siden:

Bor i Aarhus og har ikke bil, så helst i aarhus c :) 

ok der er jeg ikke så kendt knus jan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det være et hotel? Jeg er selv flittig bruger af Airbnb, når jeg skal møde frække mennesker i Aarhus.

Det er så meget mere privat og nemmere end hoteller. Man kan helt uforstyrret mødes med dem man vil uden at skulle tænke på lobbyer eller elevatorkort :)

Og der er rigtig mange muligheder i Aarhus!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeCoq skrev, for 16 timer siden:

Skal det være et hotel? Jeg er selv flittig bruger af Airbnb, når jeg skal møde frække mennesker i Aarhus.

Det er så meget mere privat og nemmere end hoteller. Man kan helt uforstyrret mødes med dem man vil uden at skulle tænke på lobbyer eller elevatorkort :)

Og der er rigtig mange muligheder i Aarhus!

 

Airbnb ønsker BESTEMT ikke at man anvender deres steder til vores form for arbejde.. Jeg blev engang smidt ud fra en lejlighed jeg havde lejet.. De skrev til mig klokken 19.00 at jeg skulle være ude inden klokken 20.00 og ellers ville politiet ankomme.. Så det skal man som pige lige have in mente.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, nu kender jeg ikke dit prisleje. Men jeg er selv fra Aarhus, og sidst jeg brugte et hotel i Aarhus var på The Mayor. Husker ikke, at der er nøglekort og det ret nemt at gå ind/ud af stedet. Men der er døgnbemanding. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overnatter i Århus 5-6 dage om måneden med arbejde. Det er som ofte enten på hotel eller airbnb. 

Anbefalinger ift. størrelse og privathed (adgang til værelse uden nøglekort til elavator:

Hotel Ritz

Scandic Mayor

Scandic Viby 

Hotel Atlantic

Radisson Blu (hvis man tager adgangen igennem centeret)

Radisson Red 

 

ikke anbefalet: 

Wakeup 

Cabinn

Hotel Royal (ikke privat indgang)

Comwell (ikke privat indgang)

 

Alternative muligheder:

Hotel Guestapart (ikke som sådan et hotel, men privat nok)

Havnehotellet (mere motel end et hotel)

 

Der er sikkert andre gode muligheder, men det er enten steder jeg ikke husker eller jeg ikke har været :)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Hotel guest apart i Skejby er ret godt ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre

Ligesom julemanden læser med ( se anden tråd) kunne det jo være sædelighedspolitiet læste med. Hvis jeg var ansat der ville jeg i hvert fald gøre det.

Det er jo iflg rufferilovgivningen forbudt at leje hotelværelser ud til købesex. Så lad dog for guds skyld være med at udbasunere hoteller der (formentlig uvidende) gør det. Hold det i PB til den der efterlyser muligheder.

Omvendt er det vel ikke forbudt at en mand lejer et hotelværelse og forlyster sig med en kvinde, uanset om han har charmet sig til oplevelsen eller betalt for det. Men så godt kender jeg ikke rufferilovgivningens krinkelkroge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 12 timer siden:

Omvendt er det vel ikke forbudt at en mand lejer et hotelværelse og forlyster sig med en kvinde, uanset om han har charmet sig til oplevelsen eller betalt for det. Men så godt kender jeg ikke rufferilovgivningens krinkelkroge.

Man må gerne tage en prostitueret med på hotel. En prostitueret må ikke selv leje et værelse og betjene kunder på hoteller. Og ja, det er tudetosset at skrive om “diskrete hoteller” her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set nogle bruge zleep hotel i Viby føre men har ikke selv været der så kan ikke vær sikker på det opfylder dine krav men det er et bud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har en lejlighed tæt på Føtex i Egå jeg sjældent bruger. Skriv besked hvis det kunne være interessant :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 3.1.2024 at 10:25:

Airbnb ønsker BESTEMT ikke at man anvender deres steder til vores form for arbejde.. Jeg blev engang smidt ud fra en lejlighed jeg havde lejet.. De skrev til mig klokken 19.00 at jeg skulle være ude inden klokken 20.00 og ellers ville politiet ankomme.. Så det skal man som pige lige have in mente.. 

Du skal jo heller ikke fortælle dem hvad du har tænkt dig at bruge lejligheden til :) Der er jo ingen der holder øje med dig, når du har booket og befinder dig i lejligheden. 

Hvordan vidste udlejeren at du var glædespige og ikke bare en pige der havde et par Tinder dates på besøg? Hvilket ikke er imod reglerne efter min overbevisning.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeCoq skrev, for 3 timer siden:

Du skal jo heller ikke fortælle dem hvad du har tænkt dig at bruge lejligheden til :) Der er jo ingen der holder øje med dig, når du har booket og befinder dig i lejligheden. 

Hvordan vidste udlejeren at du var glædespige og ikke bare en pige der havde et par Tinder dates på besøg? Hvilket ikke er imod reglerne efter min overbevisning.

 

 

Mange highend udlejningslejligheder har kamera fordi de netop har problemer med at piger anvender lejlighederne til arbejde.. Da vi ankom var der nogle håndværkere i gang med at sætte kamera op.. Jeg tænker de har set aktiviteten på kameraet og tænkt det ikke bare var mange tinderdates.. 

De informerede også om at kameraet blev sat op af netop den grund fordi de øvrige beboere havde klaget over tidligere lejere.. 

Det samme kunne teoretisk set siges om leje af hotelværelser.. Det kunne bare være mange tinderdates.. Men det ændre ikke på at jeg og en kollega faktisk også er blevet bedt om at forlade et hotel en enkel gang.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...