Bosse1910 157 Skrevet 2. Januar, 2024 Hej efter et par mislykkede besøg håber jeg på at få nogle tips til thai piger/kvinder i jylland som yder rigtig GFE oplevelser med rigtige kys ikke bare små tantekys. Alder og udseende er ikke det vigtigste blot man får for gfe med dybe kys og kram og gerne afslutning i mund. Håber der er et par brødre herinde der vil hjælpe. Kommer normalt i det midtjyske og Vejle,men kører gerne i hele Jylland for en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 47 Skrevet 2. Januar, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/showad/368856 Ved ikke om Emmy er rejst videre, jeg fik lov at kysse GFE med tunge og det hele. Redigeret 2. Januar, 2024 af FYAL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 2. Januar, 2024 Bosse1910 skrev, 1 time siden: Hej efter et par mislykkede besøg håber jeg på at få nogle tips til thai piger/kvinder i jylland som yder rigtig GFE oplevelser med rigtige kys ikke bare små tantekys. Der er virkelig ikke noget så træls som at betale for GFE og så ikke få rigtige kys..... total snyd at kalde det kærestesex. Har desværre ikke kontakter i det jydske til ay hjælpe dig, men stort held og lykke herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 2. Januar, 2024 Emmy har jeg besøgt flere gange hun er med på det meste og et besøg værd. Kom gerne med flere bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 150 Skrevet 2. Januar, 2024 Bosse1910 skrev, for 9 timer siden: Hej efter et par mislykkede besøg håber jeg på at få nogle tips til thai piger/kvinder i jylland som yder rigtig GFE oplevelser med rigtige kys ikke bare små tantekys. Alder og udseende er ikke det vigtigste blot man får for gfe med dybe kys og kram og gerne afslutning i mund. Håber der er et par brødre herinde der vil hjælpe. Kommer normalt i det midtjyske og Vejle,men kører gerne i hele Jylland for en god oplevelse. Helt sikkert Jeje fra vejle kan overtales til det.. hun skriver også tungekys i annoncen https://annoncelight.dk/showad/348365 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg