peterbrusebad 370 Skrevet 2. Januar nogle som kan anbefale denne pige. https://annoncelight.dk/showad/273157, Står intet om alder, kunne være nogle har været hos hende før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvetvebakbak 76 Skrevet 2. Januar Godt råd: Sæt sig ind i hvad side du er på og hvordan det fungerer med bare lidt umage tak. Da du EFTERLYSER noget info om Ulla, tænker jeg du skal ligge den i tråden EFTERLYSNING (Jylland). Og overskrift bare skal være HVEM og HVOR (navn og by) uden alle mulige fyldord. Siger lige som sig selv at efterlysning netop er en efterlysning om den fra det sted, man skriver i overskrift og linker til. Derudover kan du starte med at søge annonce (se enden af dit link; tal) og navn (er der flere navne i annoncen?). SVEA er tydeligvis ikke dansk og lyver med 3 af fotos (hvis du ikke straks kan se 3 af fotos er falske, så skal du øve dig og starte med at søge via foto søgemaskiner som bla yandex). Ganmel profil (4-5 år) indikerer at der bør være enten anmeldelser eller advarsler om denne profii herinde. Blot at søge rette ord, navne eller annoncenr. Prøv evt SVEA og i Kolding eller Jylland https://annoncelight.dk/profile/Svea 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hyde 11 Skrevet 3. Januar Hej Peterbrusebad Jeg har besøgt hende et par gange. Det er min oplevelse at hun både er sød og meget serviceminded og gavmild med tiden. Hun er nok noget ældre end billederne giver indtryk af, jeg antager hun er sidst i 50’erne, men meget velholdt. Middelhøjde og erotisk buttet med en pæn, stor røv og store naturlige bryster. Jeg mener hun oprindeligt er fra Baltikum men har boet mange år i Skandinavien. Hendes dansk er ikke særlig omfattende, men hun taler glimrende engelsk og er ret snaksagelig Hvis du er til modne MILFs, vil jeg anbefale hende. Obs, hun kan godt lyde lidt brysk i telefonen men hun er meget venlig når man mødes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 370 Skrevet 4. Januar Mr Hyde skrev, for 8 timer siden: Hej Peterbrusebad Jeg har besøgt hende et par gange. Det er min oplevelse at hun både er sød og meget serviceminded og gavmild med tiden. Hun er nok noget ældre end billederne giver indtryk af, jeg antager hun er sidst i 50’erne, men meget velholdt. Middelhøjde og erotisk buttet med en pæn, stor røv og store naturlige bryster. Jeg mener hun oprindeligt er fra Baltikum men har boet mange år i Skandinavien. Hendes dansk er ikke særlig omfattende, men hun taler glimrende engelsk og er ret snaksagelig Hvis du er til modne MILFs, vil jeg anbefale hende. Obs, hun kan godt lyde lidt brysk i telefonen men hun er meget venlig når man mødes. jeg takker . Leder videre 18-45 er mere min kop te Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 370 Skrevet 6. Januar tvetvebakbak skrev, den 2.1.2024 at 09:49: Godt råd: Sæt sig ind i hvad side du er på og hvordan det fungerer med bare lidt umage tak. Da du EFTERLYSER noget info om Ulla, tænker jeg du skal ligge den i tråden EFTERLYSNING (Jylland). Og overskrift bare skal være HVEM og HVOR (navn og by) uden alle mulige fyldord. Siger lige som sig selv at efterlysning netop er en efterlysning om den fra det sted, man skriver i overskrift og linker til. Derudover kan du starte med at søge annonce (se enden af dit link; tal) og navn (er der flere navne i annoncen?). SVEA er tydeligvis ikke dansk og lyver med 3 af fotos (hvis du ikke straks kan se 3 af fotos er falske, så skal du øve dig og starte med at søge via foto søgemaskiner som bla yandex). Ganmel profil (4-5 år) indikerer at der bør være enten anmeldelser eller advarsler om denne profii herinde. Blot at søge rette ord, navne eller annoncenr. Prøv evt SVEA og i Kolding eller Jylland https://annoncelight.dk/profile/Svea Glemte helt at takke dig. Var mit første opslag og havde ingen ide om hvad jeg lavede. Har fulgt dit råd og har fået styr på hvordan det virker. Lidt hård i tonen, men hey, man lærte også bedst når man fik hård besked som barn;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 7. Januar peterbrusebad skrev, for 12 timer siden: Glemte helt at takke dig. Var mit første opslag og havde ingen ide om hvad jeg lavede. Har fulgt dit råd og har fået styr på hvordan det virker. Lidt hård i tonen, men hey, man lærte også bedst når man fik hård besked som barn;) Og velkommen til forumet Vigtigste, vigtigste, vigtigste regle når du læser annoncer. Lad det store hoved bestemme og vær mistænkelig over for alle annoncer som ikke er validere med anmeldelser herinde. Med tiden lærer man at gennemskue alle de falske annoncer og få de gode besøg. Et lille råd, hold dig til piger som er anbefalet herinde i starten. Ellers kan man nemt komme til at spilde en masse ting og penge. Held og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 370 Skrevet 7. Januar (edited) skivemd skrev, for 47 minutter siden: Og velkommen til forumet Vigtigste, vigtigste, vigtigste regle når du læser annoncer. Lad det store hoved bestemme og vær mistænkelig over for alle annoncer som ikke er validere med anmeldelser herinde. Med tiden lærer man at gennemskue alle de falske annoncer og få de gode besøg. Et lille råd, hold dig til piger som er anbefalet herinde i starten. Ellers kan man nemt komme til at spilde en masse ting og penge. Held og lykke med det Jeg takker for rådet! og tak for velkomsten. Jeg har dog haft denne hobby i lang tid men er for nylig først begyndt igen, Og lad mig sige det sådan. For mit vedkommende var annoncer næsten aldrig fake (mine oplevelser) for 8-9 år siden da jeg først startede. Men min 6 års pause har tydeligvis gjort mig lidt "dårlig" til at spotte. Men følger alle råd herinde om pigerne, og har været igang de seneste 8 måneder, Kun med få dårlige oplevelser. Jeg tager som regel dem som der ikke kan sås tvivl om (når man kender adresserne de holder til på) hvor man ved stedet er "sikkert". Forudbetaler aldrig, og ved godt når noget er for godt til at være sandt haha. Mit problem er den fucking alder, kæft de snyder tit og jeg er alt for venlig til at gå hvilken er torskedumt. Kan se herinde nogle folk bare vender om igen hvis pigerne har løjet . Det vil jeg også til at gøre. Men kæft markedet er kedeligt i Kolding lige pt. Jeg må til og tage udenbys Redigeret 7. Januar af peterbrusebad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg