Hop til indhold
ChoosyVery

Brasilianske Erika i Odense med danske stikkontakter

Recommended Posts

Jeg så lige denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/391368

Der jo ved første øjekast passer alt for godt ind i mønsteret af alt for lækre Instagrampiger, der som i en drøm dukker op i den danske provins som glædesbringere. 

Men hov! En Eroguideguide til at spotte falske billeder henviste engang til stikkontakterne i baggrunden, og se engang - de ser meget danske ud! 

KUNNE vi være så heldige, at Erika faktisk er den ægte vare? Jeg hører gerne hvis nogle af jer når at tjekke hende før jeg selv gør det...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 4 timer siden:

Jeg så lige denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/391368

Der jo ved første øjekast passer alt for godt ind i mønsteret af alt for lækre Instagrampiger, der som i en drøm dukker op i den danske provins som glædesbringere. 

Men hov! En Eroguideguide til at spotte falske billeder henviste engang til stikkontakterne i baggrunden, og se engang - de ser meget danske ud! 

KUNNE vi være så heldige, at Erika faktisk er den ægte vare? Jeg hører gerne hvis nogle af jer når at tjekke hende før jeg selv gør det...

 

 

Det er vist sådan cirka 75% hende. Der er pyntet godt og fjernet tatoveringer. Eller også var det en af de andre piger, der tog en for holdet. Sød nok som sådan, men taler ikke et kvæk engelsk og der er ikke meget interaktion.

Jeg fik da ordnet hvad jeg skulle, men var tæt på at gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok 10-15 år oveni, list koparret ansigt, tatoveringer (det er så hvad det er, men der er ikke en eneste på billederne), bryster hvor silikonen er bliver klumpet/ujævnt fordelt.

Som sagt var hun sådan set sød nok og jeg fik hvad jeg kom efter, men det var ikke just den pige, jeg regnede med ville åbne døren. 

Og stikkontakt-tricket bruger jeg også selv - men billederne her er fra en anden lejlighed end den, hun holder til i.

Redigeret af Tyndhviddiller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd at hun ikke helt lever op til billederne for hun ser ellers sprød ud. Men godt at hun har danske stikkontakter, selv om mit stik også plejer at passe i de udenlandske dåser. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...