Hop til indhold

Recommended Posts

http://natchasthaimassage.com/index.html

Da jeg havde en aftale i Århus i sidste uge var jeg lige et smut forbi det pågældende sted, var der omkring middagstid.

Døren blev hurtigt åbnet, tror det var ejeren selv, lille thai i midt 40`erne. så lidt brugt ud. men ikke grim.

ankomsthallen så noget roddet ud, en duft af thaimad, og en anden ældre thai lå på sofaen og så noget thaihalløj på en bærbar, det var i i hvert fald ikke dansk de snakkede, jeg startede med at låne toilettet  som var et lille hummer og døren kunne ikke lukkes på grund af fugtskader (tror jeg), for slet ikke at nævne stikkontaktterne de var i i hvert fald af ældre dato, (sådan en sort dims hvor man trykker ind et sted og så kommer den ud et andet sted). Det gik der lige et stykke tid med. :???:

Tror nu heller ikke der er mulighed for bad, blev heller ikke tilbudt det efter besøget.

Efter jeg fik straffet toilettet blev jeg vist ind i det bagerste rum, også et meget lille værelse, med fugtskader ved gulvpanelerne, der virkede også lidt fugtigt derinde, men lugtede ikke af det, jeg smed alt tøjet og lagde mig på Briksen, en smal en af slagsen, ellers kunne den jo nok heller ikke være i rummet,

Da hun kom ind bad jeg om en times oliemassage, hun lagde et dejligt varmt håndklæde over mig, og begyndte at massere fra fødderne og op, hun brugte vel 15 min på fødder og ben, derefter nok ca 10 min på min ryg inden hun begyndte at massere mine baller og jeg løftede mig lidt så en hånd en gang imellem kunne strejfe klokkerne.

Så kom tiden til at jeg skulle vende mig om på ryggen, havde nu fået halvfed på, det så hun straks og spurgte om den også skulle have massage, jeg takkede ja, hun sagde 700.

Det var noget dyrt men hvad nu var jeg jo blevet opstemt, så det måtte jeg jo bare have med,

efter ca. 15 håndarbejde, som jeg faktisk godt kan anbefale, havde jeg endnu ikke fået skudt kanonen af, tror hun var blevet træt i hænderne, så fik jeg tilbudt superfransk med afslutning i munden (megafransk). det ville hun have 1000 for. (meget høj pris).

Men sikke dog hun kan, det var himmelsk, det er noget af det bedste jeg nogensinde har prøvet, hun vidste lige hvordan det skulle gøres, der gik ikke længe for jeg var tæt på, så satte hun farten ned, og rigtig drillede mig, sådan stod det på i 10 min. tror jeg, hvor hun til sidst gav mig lov til at skyde, virkeligt det bedste blowjob jeg har fået længe, hun blev ved med at sutte den helt tom, ved ikke om hun slugte, jeg opdagede i i hvert fald ikke hun spyttede ud.

Der efter en aftørring og så et glas koldt vand.

Jeg tog mit tøj på, fik ramt skærmen på væglampen så den faldt ned, jeg kunne ikke få sat den på igen, så gemte den under den stol der var i rummet.

jeg kom ud af værelset fik betalt de 1000 kr. nu sad der også en yngre thai, på omkring 25, høj og flot krop, skulle nok have haft hende i stedet, men nu var det jo for sent.

Alt i alt en dejlig oplevelse, dog i den dyre ende, med er stadig ikke kommet mig over hendes mundarbejde, så kunne godt være jeg smutter forbi en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...