Hop til indhold

Første gæst hos Alisa :D

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik fornøjelsen af at være den første til at besøge Alisa, som netop er ankommet til KBH.

Hun holder til i en hotellejlighed på Amager, hvor der er en bagindgang til elevatoren, så man ikke skal igennem receptionen.
Hun regner dog med at flytte derfra snarest.

Alisa er skinny/petite med nogle dejlige små faste bryster, slank talje og en lille lækker mås. Der er ingen tvivl om at hendes billeder er ægte.

Normalt går jeg efter GFE, men det havde jeg desværre ikke tid til i dag, men det blev et rigtigt lækkert blow uden og sex i et par forskellige stillinger indtil nytårskrudtet blev skudt af i hendes dejlige stramme mis.

Hvis jeg havde haft mere tid, ville jeg have tilkøbt kys, men i dag var tiden en større begrænsning end pengene og lysten.

Jeg fik hvad jeg havde behov for og gik derfra med et stort smil på læben. For satan en sprød krop!!!

Godt nytår til mig!!!

Klikbart link: https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n15648/5415/young-and-petite-first-time-in-copenhagen-just-arrived/ 

Skrevet
yrghh skrev, for 9 timer siden:

Eroguide blokerer for aktive links til Nympho (vist nok på grund af en gammel konflikt)
Det er derfor, jeg har lavet et klikbart link gennem dereferrer.me :)

Tak, da jeg så, at det ikke virkede, formåede min IT kendskab ikke at slette mit indlæg.

GGodt nytår 

Skrevet

Hun vil så kun have besøg af mænd under 45 - så der røg jeg som potentiel kunde. 

:D

Skrevet
Stangen skrev, 1 time siden:

Hun vil så kun have besøg af mænd under 45 - så der røg jeg som potentiel kunde. 

Også mig :mellow:

Skrevet
  • Author
Strat skrev, for 4 timer siden:
Stangen skrev, for 5 timer siden:

Også mig :mellow:

Alder er jo kun et tal og en lidt sjov størrelse. Aldersgrænsen blev tilføjet efter hun havde haft nogle ubehagelige oplevelser med nogle gamle perverse stoddere (ja, jeg har spurgt)... Måske er grænsen knap så hård, hvis man ligner og opfører sig som en midaldrende (eller yngre) gentleman :) 

Skrevet
yrghh skrev, for 8 minutter siden:

ubehagelige oplevelser med nogle gamle perverse stoddere

Nu bliver jeg nysgerrig :huh:

hvornår er man en pervers gammel stodder ? 
og er der forskel på at være pervers ung kontra pervers gammel. 

og nej er ikke selv gammel, pervers måske :ph34r:

Redigeret af Larschristian

Skrevet
  • Author
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

hvornår er man en pervers gammel stodder ? 

Voldelig og forulempende adfærd med stærke seksuelt krænkende handlinger og ude af stand til at acceptere et nej

Jeg kan ikke svare på det med alderen. Hun har haft dårlige erfaringer med nogle gamle grisebasser - åbenbart ikke med de unge.

Redigeret af yrghh

Skrevet
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Voldelig og forulempende adfærd med stærke seksuelt krænkende handlinger og ude af stand til at acceptere et nej

Jo det kunne jeg selv regne ud. 

men er der forskel om man er ung eller gammel. 
når man udføre det du beskriver ? 

Skrevet
  • Author
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Det jeg beskriver er, hvad hun udtrykker, hun har erfaret. Det øvrige hverken kan eller vil jeg kommentere på, får så bliver det lidt for off-topic i forhold til Alisa.

Skrevet
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Jo det kunne jeg selv regne ud. 

yrghh skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan ikke svare på det med alderen. Hun har haft dårlige erfaringer med nogle gamle grisebasser - åbenbart ikke med de unge.

Skrevet
yrghh skrev, Lige nu:

Det jeg beskriver er, hvad hun udtrykker, hun har erfaret. Det øvrige hverken kan eller vil jeg kommentere på, får så bliver det lidt for off-topic i forhold til Alisa.

Ok fair nok 

blev bare nysgerrig på om grænserne var mindre fordi man var gammel. 
Og man måtte mere fordi man var ung. 
altså mere acceptabelt at være pervers ikke voldelig selvfølgelig 

nå må oprette i generelt 

Skrevet
yrghh skrev, for 3 timer siden:

Alder er jo kun et tal og en lidt sjov størrelse. Aldersgrænsen blev tilføjet efter hun havde haft nogle ubehagelige oplevelser med nogle gamle perverse stoddere (ja, jeg har spurgt)... Måske er grænsen knap så hård, hvis man ligner og opfører sig som en midaldrende (eller yngre) gentleman :) 

Jeg afskrev hende desværre da, jeg så aldersgrænsen. Er ellers en venlig mand på desværre 46 år. 

Skrevet
  • Author
Strat skrev, for 3 minutter siden:

Jeg afskrev hende desværre da, jeg så aldersgrænsen. Er ellers en venlig mand på desværre 46 år. 

Jeg kan se, hun har hævet den til 50

Skrevet
yrghh skrev, Lige nu:

Jeg kan se, hun har hævet den til 50

Smukt

Skrevet

Jeg har også besøgt Alisa

Hun er petit og slank uden at være fit

Hendes tænder er ikke pæne og hendes ansigt ikke noget at skrive hjem om

Hun kunne ikke rigtig finde ud af at være med i de stillinger jeg ville…

Jeg kommer ikke retur

Skrevet

hun virker rædselsfuld på skrift . hun ændre services undervejs , og hvad der før var inkluderet er nu ekstra . alt er desuden ekstra , selv normale services og så til den pris ! 

det bliver et " aldrig i livet " herfra

Skrevet

Lyder som om hun er ved at fortryde sit nye job. Jeg melder også pas efter de sidste anmeldelser

/B

Skrevet
AgentLeman skrev, for 31 minutter siden:

alt er desuden ekstra

Ja for pokker….det glemte jeg at nævne

Eksempelvis koster det ekstra at give hende oral hahaha Og jeg måtte iøvrigt heller ikke røre ved hendes fisse, som i overhovedet ikke

Og 69 ekstra…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
AgentLeman skrev, for 9 timer siden:

hun virker rædselsfuld på skrift . hun ændre services undervejs , og hvad der før var inkluderet er nu ekstra . alt er desuden ekstra , selv normale services og så til den pris ! 

Det er også min oplevelse.

Der står i hendes annonce at hun "elsker at blive slikket og ligge i 69 inden hun bliver taget bagfra".

Så oplyser hun at "kiss pussy" ikke er på menuen. Totalt mærkeligt. Dernæst siger hun at jeg skal læse hendes annonce ordentligt og jeg kan få lov at slikke hendes fisse hvis jeg giver hende 3000 kr. Fuldstændig latterligt!

Skrevet
Stangen skrev, den 2.1.2024 at 10:06:

Hun har vist hævet aldersgrænsen "I PREFER CLEAN, POLITE SCANDINAVIAN MEN UNDER 50;)

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 21 timer siden:

Hendes tænder er ikke pæne og hendes ansigt ikke noget at skrive hjem om

Ærgerligt, at det er det indtryk du har fået. Jeg synes nu hun er køn, men smag og behag er heldigvis forskellig :) 

AgentLeman skrev, for 20 timer siden:

hun virker rædselsfuld på skrift .

Ja, jeg har også oplevet et par misforståelser undervejs. Det virker som om, at små flirtende beskeder, jokes, komplimenter og høflighedsfraser ikke bliver oversat i Google Translate. Det virker at skrive direkte og præcist, så der ikke opstår misforståelser :)

AgentLeman skrev, for 20 timer siden:

hun ændre services undervejs , og hvad der før var inkluderet er nu ekstra . alt er desuden ekstra , selv normale services og så til den pris ! 

Priserne har fået et hak nedad, så de er tættere på, hvad andre piger tager. Men der er så vidt jeg kan se ikke ændret på hvad der er ekstra og hvad der er inkluderet. 

---

Anyway.. Jeg har lige besøgt hende igen, og jeg kommer nok til at tage en tur mere inden hun smutter :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.