Hop til indhold

Recommended Posts

Som en nytårsraket hvis lunte ikke fænger, forblev mine forventninger i den grad slukkede efter min møde med Pam i weekenden. Hendes annonces billeder, tekst og video havde ellers sat mig op til en PSE oplevelse af de helt store, men kvinden jeg mødte var anderledes tilbageholdende og stilfærdig, så det blev en tam oplevelse fra ende til anden. 

Ønsker alle et godt nytår;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analelsker skrev, for 57 minutter siden:

Trist, hun ser eller skøn ud. Kan du uddybe lige mere ? Fortæl om mødet inden jeg selv bruger penge på hende 

Hun leverede ikke ret mange af de ydelser, der skrives om, og dem som hun gjorde var med nul initiativ og indlevelse. Forventningsafstemning og dialog er desuden temmelig vanskeligt, da hendes engelsk stort set er ikke eksisterende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wasted Youth skrev, for 2 timer siden:

Hun leverede ikke ret mange af de ydelser, der skrives om, og dem som hun gjorde var med nul initiativ og indlevelse. Forventningsafstemning og dialog er desuden temmelig vanskeligt, da hendes engelsk stort set er ikke eksisterende.

Øv da... havde faktisk også selv puttet på min bucketlist, da jeg ville prøve hendes anal af. Og hendes krop på billederne ser jo lækker ud, så havde virkelig set frem til det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wasted Youth skrev, for 4 timer siden:

Hendes annonces billeder, tekst og video havde ellers sat mig op til en PSE oplevelse af de helt store, men kvinden jeg mødte var anderledes tilbageholdende og stilfærdig..

Det er mega-æv at høre, hende havde jeg skævet en god del til på det sidste - nok også sat mig for at skulle slå smut forbi i '24 - nu er lysten knap dog :mellow:

 

Wasted Youth skrev, for 2 timer siden:

Hun leverede ikke ret mange af de ydelser, der skrives om, og dem som hun gjorde var med nul initiativ og indlevelse. Forventningsafstemning og dialog er desuden temmelig vanskeligt, da hendes engelsk stort set er ikke eksisterende.

Kan du løfte sløret for om hun leverede sex uden gummi, som hun reklamerer med? Var netop én af tiltrækningspunkterne for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuldstændig samme oplevelse som Wasted Youth.

Kvinden er egentligt køn og sød nok, men der oser ikke meget erotik ud af hende, og flere gange var jeg i tvivl, om det virkelig kunne være den samme, som jeg havde set på billederne. Tatoveringen på skulderen, bekræftede umiddelbart dette (med mindre der er mange med den samme). 
 

Blow måtte jeg nærmest overbevise hende om, var en del af konceptet, for hun var hurtig til at række ud efter kondomet, muligvis fordi hun ikke fandt det spændende med blow - hvilket indsatsen godt kunne give et praj om. 

Hendes krop er egentligt super flot/lækker, men hun forstår ikke at “lege” og pirre, som tekst og billeder lægger op til. 

Forsøgte også med anal, men de sædvanlige tricks med at rykke rundt og holde igen, så de blev også en fuser. 

hun spurgte om jeg ville med eller uden kondom, og det blev med, dog bj uden.

Hvis man er godt liderlig, og er indstillet på selv at skulle køre showet, kan man sikkert få en fin tur, men det skriver jeg nok mest, fordi hun virker som et sødt  menneske. 
 

Been there, skulle have gået til Louis Nielsen, kunne have fået et fornuftigt par briller til samme pris.

Godt nytår ! 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fuldstændig samme oplevelse som jer andre. Måtte også tjekke billederne igen, som besynderligt nok er af hende. Hun er sød og venlig men på ingen måde den sexivrige kvinde hun bliver fremstillet som.

Hvem har dog skrevet denne vanvittige tekst til hendes annonce. Hun bliver vel konstant sat i en situation med nogle forventninger hun ikke kan leve op til, tænker jeg. 

Bliv væk for jeres egen og hendes skyld. 

Godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...