Bøje 233 Skrevet 30. December, 2023 Jeg har søgt på annonce nummer samt navnet og finder ikke noget... Nogen der har haft besøg ? https://annoncelight.dk/showad/161540 Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 30. December, 2023 Har også haft kigget på denne annonce. Da hun tilbyder hel nat og weekend Har dog holdt mig fra at kontakte hende, da jeg synes der er mange fejl i hendes tekst. ok med fejl det laver vi alle sammen. men når man lægge en annonce op må man godt tjekke for fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 30. December, 2023 Jeg har lidt på fornemmelsen at hun ikke er dansk, det er nok derfor der er lidt fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 30. December, 2023 Bøje skrev, for 6 minutter siden: Jeg har lidt på fornemmelsen at hun ikke er dansk, det er nok derfor der er lidt fejl. Du har højst sandsynlig ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DDR Skrevet 30. December, 2023 Larschristian skrev, for 33 minutter siden: Du har højst sandsynlig ret. Profil oprettet 14/9-2015 og jeg har i alt fald set annoncen hist og pist tidligere... Men derfor kan man jo godt være taget i rø... på den negative måde, som det er sket før! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 835 Skrevet 30. December, 2023 DDR skrev, for 10 minutter siden: Profil oprettet 14/9-2015 og jeg har i alt fald set annoncen hist og pist tidligere... Men derfor kan man jo godt være taget i rø... på den negative måde, som det er sket før! Ja har set det er en gammel profil hun har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 73 Skrevet 5. Februar, 2024 Bøje skrev, den 30.12.2023 at 17:54: Jeg har lidt på fornemmelsen at hun ikke er dansk Har ikke besøgt hende. Men ved at hun er Polsk, og har boet i Danmark i en del år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 169 Skrevet 6. Februar, 2024 FeetLover skrev, for 15 timer siden: Har ikke besøgt hende. Men ved at hun er Polsk, og har boet i Danmark i en del år. Hun er ikke polsk. Hun har boet i DK de sidste 35 år. Har besøgt hende. Hun er både pæn, sød og venlig og meget imødekommende Kan varmt anbefale hende. Hun har de dejligste øjne, store bryster og en slank krop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 238 Skrevet 6. Februar, 2024 Hestemand skrev, for 6 minutter siden: Hun er ikke polsk. Hun har boet i DK de sidste 35 år. Har besøgt hende. Hun er både pæn, sød og venlig og meget imødekommende Kan varmt anbefale hende. Hun har de dejligste øjne, store bryster og en slank krop. Hvor gammel vil du antage den flotte kvinde er ? Hvis hun har boet i DK de sidste 35 år tænker jeg hun må have nogle år på bagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 169 Skrevet 6. Februar, 2024 Omkring de 45 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 73 Skrevet 6. Februar, 2024 Hestemand skrev, for 5 timer siden: Hun er ikke polsk. Hun har boet i DK de sidste 35 år. Nu kan man godt være af Polsk oprindelse, og tale polsk. Men stadig bo i Danmark i 35 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 169 Skrevet 6. Februar, 2024 FeetLover skrev, for 2 timer siden: Nu kan man godt være af Polsk oprindelse, og tale polsk. Men stadig bo i Danmark i 35 år. Hvorfor tror du hun er polsk? Hun taler perfekt dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg