Hop til indhold

Skønneste Mystify i Hobro

Featured Replies

Skrevet

For at få elefanten ud af rummet til at starte med. Jeg skriver dette fra en ny konto, i det jeg har holdt en længere pause fra EG og de dertilhørende sider. Min tidligere konto, havde jeg frivilligt slettet.

Videre til anmeldelsen.

Jeg er netop kommet hjem efter et veloverstået besøg hos Mystify.

Nem kommunikation over sms med hurtig respons.

Stedet ligger diskret og er med gode parkeringsmuligheder samt gode forbindelser til offentlig transport.

Det er hende på billederne uden tvivl. Hendes ansigt er ydermere virkelig kønt. Kiloene er, som hun selv skriver godt fordelt. Absolut skøøøøøn kvinde.

Mystify modtog mig med kram og kys. Hun er et virkelig behageligt menneske at omgås. Hvis du behersker pli og gensidig respekt får du en fantastisk oplevelse. Selv var jeg en smule nervøs, idet hun tog imod mig, men dette blev løst med et smil.

Selve akten: Dejligt og veludført dybt slowblow til UG krydret med massere af øjenkontakt og sanselighed. Efterfølgende gik vi over til at have sex i forskellige stillinger. Vi kom vidt omkring. Jeg vil skyde på, at det blev til omtrent 5 forskellige stillinger i alt. Kanonen blev skudt af ad to omgange. Indimellem de to omgange var der også plads til et ekstra blowjob. Der var ligeledes plads til massere af kærtegn, kys og nussen for hinanden. Både såvel som før og efter. Fantastisk intet mindre.

Besøget varede 45 min. i alt. Hun kiggede ikke et eneste tidspunkt på klokken, førend jeg spurgte.

Gentagelsesfaktor = 100%  (Jeg kommer uden tvivl igen)

Pas godt på hende hun er sød, oprigtig og sexet som bare fanden. 

Link til annoncen

Skrevet

Hun er den bedste GFE i Jylland.. overgået af ingen! :wub:

Skrevet
Don ListePik skrev, den 30.12.2023 at 17:30:

For at få elefanten ud af rummet til at starte med. Jeg skriver dette fra en ny konto, i det jeg har holdt en længere pause fra EG og de dertilhørende sider. Min tidligere konto, havde jeg frivilligt slettet.

Videre til anmeldelsen.

Jeg er netop kommet hjem efter et veloverstået besøg hos Mystify.

Nem kommunikation over sms med hurtig respons.

Stedet ligger diskret og er med gode parkeringsmuligheder samt gode forbindelser til offentlig transport.

Det er hende på billederne uden tvivl. Hendes ansigt er ydermere virkelig kønt. Kiloene er, som hun selv skriver godt fordelt. Absolut skøøøøøn kvinde.

Mystify modtog mig med kram og kys. Hun er et virkelig behageligt menneske at omgås. Hvis du behersker pli og gensidig respekt får du en fantastisk oplevelse. Selv var jeg en smule nervøs, idet hun tog imod mig, men dette blev løst med et smil.

Selve akten: Dejligt og veludført dybt slowblow til UG krydret med massere af øjenkontakt og sanselighed. Efterfølgende gik vi over til at have sex i forskellige stillinger. Vi kom vidt omkring. Jeg vil skyde på, at det blev til omtrent 5 forskellige stillinger i alt. Kanonen blev skudt af ad to omgange. Indimellem de to omgange var der også plads til et ekstra blowjob. Der var ligeledes plads til massere af kærtegn, kys og nussen for hinanden. Både såvel som før og efter. Fantastisk intet mindre.

Besøget varede 45 min. i alt. Hun kiggede ikke et eneste tidspunkt på klokken, førend jeg spurgte.

Gentagelsesfaktor = 100%  (Jeg kommer uden tvivl igen)

Pas godt på hende hun er sød, oprigtig og sexet som bare fanden. 

Link til annoncen

Mange tak :x Det var dejligt at hygge med dig :x

Skrevet
Samson skrev, den 30.12.2023 at 19:26:

Hun er den bedste GFE i Jylland.. overgået af ingen! :wub:

Tak :wub:

Skrevet

@MyZone Det ikke første gange jeg ser eller hører en god oplevelse fra dig af, måske man skulle finde tid til og komme forbi når alt den her træls sne er væk:wub:

Skrevet
max_xnxx2020 skrev, for 4 timer siden:

@MyZone Det ikke første gange jeg ser eller hører en god oplevelse fra dig af, måske man skulle finde tid til og komme forbi når alt den her træls sne er væk:wub:

Det må vi jo se på :wub:

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kan også kun sige gode ting om hende. Virkelig en dejlig oplevelse at besøge hende. Der føler man sig virkelig velkommen :-) 

Skrevet
banditten87 skrev, den 15.1.2024 at 13:37:

Jeg kan også kun sige gode ting om hende. Virkelig en dejlig oplevelse at besøge hende. Der føler man sig virkelig velkommen :-) 

Tusinde tak :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.