Hop til indhold
EddieM

Så fik man varmen i Aalborg

Recommended Posts


https://annoncelight.dk/showad/342871

Var forbi denne dame her til morgen , hurtig kommunikation .. Helt nede på jorden og skide sød .

Først er 100 % pigen på billerne , en total perfekt krop , der sidder intet forkert på hende  lange bløde ben og helt som i helt glat og stram fisse .

Jeg tog 45 min med kys , og fik fuld valuta for pengene , pakkede selv den lækre krop ud 

Slikkede hende i lang tid , og tror hun også fik noget ud af . Så et mega godt blovjob , mens at man kigger til højre i sengen , så får man et fantastik spejlbillede og hendes 2 huller .

I skal se et syn når man tager hende bagfra , og så er hun total stram  
 

Kommer 100 % igen , med garanti .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EddieM skrev, for 4 timer siden:


https://annoncelight.dk/showad/342871

Var forbi denne dame her til morgen , hurtig kommunikation .. Helt nede på jorden og skide sød .

Først er 100 % pigen på billerne , en total perfekt krop , der sidder intet forkert på hende  lange bløde ben og helt som i helt glat og stram fisse .

Jeg tog 45 min med kys , og fik fuld valuta for pengene , pakkede selv den lækre krop ud 

Slikkede hende i lang tid , og tror hun også fik noget ud af . Så et mega godt blovjob , mens at man kigger til højre i sengen , så får man et fantastik spejlbillede og hendes 2 huller .

I skal se et syn når man tager hende bagfra , og så er hun total stram  
 

Kommer 100 % igen , med garanti .. 

nu er begrebet at pigen er stram jo lidt svært og forholde sig til.. hvis man er kæmpe forneden er alle piger jo stramme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EddieM skrev, for 8 timer siden:


 

Kommer 100 % igen , med garanti .. 

100 % enig.. Besøgte hende i Vejle.  Hun er virkelig sød, og dejlig stram og indlevende, og helt fantastisk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig,hun er bare lækker med den flotteste krop.Dejlige små faste bryster og sikkert også en stram mis.Så langt som til at prøve den nåede vi aldrig,for da hun så mit udstyr sagde hun at den kunne hun ikke klare,den var for stor.Det var ærgeligt,for sikke en pige.Hun spurgte sin veninde om hun havde tid,men desværre havde hun en aftale,så hun gav mig alle pengene tilbage selvom vi havde kælet lidt.God service,og helt i orden at hun siger fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig hyldesten af hende.....SHIT hun er lækker og frisk. Jeg fik hende sgu også til at komme (1. gang for mig med en GP). Vi var i en 69, hvor hun røg helt op, og så sagde hun "I want to come" og så skulle hun over på ryggen, for hun kunne ikke komme på alle 4. Det kunne hun så til gengæld på ryggen :D Fed oplevelse, og deeeejlig fisse...!

Jeg havde købt CIF, og det kunne hun bare styre. Fantastisk..!

KLAR ANBEFALING

p.s. Hun holder til i Ø-gade kvarteret. Man kan være heldig med parkering, men oftest helt fyldte parkeringspladser. Jeg måtte holde ulovligt, men sidste gang jeg var i samme lejlighed, holdt jeg lige udenfor...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...